Scene 3

13 0 0
                                    

INT. CLASSROOM - NOON (Monday)

Anan

(Nag kuan siya sa iyang mga gamit og nakabantay sa bag ni Rubin na wala gyud diay ni sud siya. Maong sa pag human niyag kuan sa iyang gamit, gi kuha niya iyang bag og ni gawas sa room kay mo uli na siya)



EXT. HALLWAYS - Noon (Monday)

Anan

(Sa iyang pag gunit sa bag ni Rubin kay nabangga siya sa mga bata na gamay og nahug niya ang bag ni Rubin, iyang gi punit og ni tanaw siya sa mga bata. Sa iyang pag tanaw sa mga bata kay nakahinomdom siya tung bata pa silang tulo)

Bata na Iyan

(Naglagot ni Rubin) 

Saba oi!

Bata na Rubin

(Nagkatawa og gi hapak si Iyan kaduwa)

Hala pikonn man!

Bata na Anan

(Nag ngisi og gi hakbayan niya ang duha ka amigo)

Anan

(Nabalik siya sa tinuod og maong nakadesisyon siya na mo adto sa ilang balay para ihatod pud ang bag ni Rubin. Ni lakaw siya duol sa lobby og kita sa stawa napud ni Sto. Niño. Iya rang gi tanaw og ni kalit og saba ang langit kay nag kidlat og uwan. Iyang gi kuha ang iyang hearing aid og gi sud sa iyang bulsa og ni dagan pagawas bahalag ga uwan)








CUT TO: BALAY NI IYAN AND RUBIN

EXT. BALAY NI IYAN AND RUBIN - EVENING (Monday)

Anan

(Naabot na siya sa balay sa iyang mga amigo na perting basaha kay tunghod sa uwan, ni tanaw siya sa purtahan unya nahibong siya na ngano abli. Ni katok siyag katulo og nakahinomdom na dili siya makadungog diay. Maong iyang gi kuha iyang hearing aid sa iyang bulsa og gi suot)

(Ni katok siyag balik og nag huwat siya na naay mo tingog pero wala man. Maong iyang gi push ang purtahan og nahibong siya na perting ngi-ob. Kadalasan daw na siga pa siga ni ilang balay pero karun na bag-ohan siya. Maong pag sud niya kay gi butang niya ang bag ni Rubin sa kilid og gi tug-naw siya og maayo kay ang hangin murag nag bagyo. Pero ni padayun siya og ni katok sa mga walls, pero wala gyud gihapon siyay madungan na mga tingog. Iyang gi katol iyang ulo og ni liko padung sa kwarto ni Iyan. Sa iyang pag katok sa iyang purtahan ni kalit rag abli, nakuyawan siya kadiyot pero nawagtang sa iyang pagkita na ang kwarto ni Iyan perting hugawa. Daghan kaayog papil, puti na powder, og mga basura na wala nakahimutang. Ni katok siyag balik og nakadungog siya naay ni ubo)

Iyan

(ubo) Ma? Ikaw na?

Anan

(Ni lakaw paduol gamay og kita siya ni Iyan na perting puti a ang nawng og hugaw.)

Iyan

(Ni tanaw og ni hunong siya sa unta niyang i storya pag kita ni Anan. Ni katawa siyag kalit)

Ah- Anan... naa lagie ka.(ubo og ni atchi)

Anan

(Naglibog siya og padulo na ta siya pero gi hunongan siya ni Iyan)

Iyan

Ayg duol nako. Piste ka...piste gyud ka...PISTE KA! (ni shagit og gi labyaan niyag unlan) Basta...ayg duol nako. Palihug og hawa- (ni hilak siyag kalit pero iyang gi pugos og hunong)

Anan

(Ganahan siya unta mo duol pero wala siya kasabot na ngano na ingon ana siya kay sa iyang pag duol, mang labay siyag mga gamit. Pero iyang gi duol kay ganahan siya makahibaw sa problema)

Iyan

Ayg duol lagie! Ayg duol! Ayg duol...

Anan

(Ni pugos siyag duol og gi halog niya. Ni hunong og kalit si Iyan, iyang gi tanaw ang iyang nawng og nahibong siya na perting hilaka)

Iyan

Kung mamatay ko...pwede imong sala? Animal, ngano murag wala ra nimo na imong sala...man to (iyang gi sapak si Anan)

Anan

(Nagsakit ang iyang mata og napugos siyag palayo ni Iyan kay ni shagit na siya. Napugos siyag hawa sa balay og wala na siya ni tanaw balik)












CUT TO: TUESDAY

MAG AMIGO TAWhere stories live. Discover now