INT. CLASSROOM - DAY (Monday)
Anan ( sa ilang pag sud kay ni hawa na si Classmate 1 sa iyang mga friends. Ni tanaw siya sa iyang lingkuranan og nakabantay na ngadto naka lingkod ang mga amigo ni Rubin, pero dili niya amigo )
Classmate 2
Anan! (nalipay sa iyang pagkita ni Anan og gi wagay-way iyang papel kay mangayo siyag mga answers ) Naa ka?
Anan (ni ya-ngod ra siya na wala)
Classmate 2
Ayyy! Batia di pa kopya. (Og ni duol siya sa ubang kauban kay para mo kopya)
Anan (Sa iyang pag likot likot og tanaw sa ilang classroom, wala gyud iyang amigo nasi Mando.)
Ay, basin na late rato guro. Pero naa lagie ang bag ni Rubin? [ gi ingon sa iyang utok ]
(nag libog siyag maayo kay ngano daw na wala silang duha nakadalasan pa gani kay mag una pa sila kaysa niya. Maong iyang gi kuha iyang celpon og gi textsan si Mando og asa siya)
(wala ni reply, maong iyang gi balik iyang celpon sa iyang bulsa og ni lakaw padung sa iyang lingkuranan, og naka huna huna siya na mangutana sila nila. Iyang gi suwatan iyang ntbk og gi pakita nila)
Classmate 5
(gi basa ang gi suwat ni Anan para nila) Kita...ka kung asa si Rubin? Rubin? (ni tanaw ni Anan)
Anan (ni ya-ngod siya)
Classmate 4
(nag arte-arte siya na murag bungi sa iyang pag ingon...) wala ser! (ni katawa)
Classmate 3
(ni katawa sa ilang pag bastos ni ANAN) Kanang ikaw ba Anan,
(ni barog sa lingkuranan ni Anan og gi butang iyang kamot sa iyang shoulder) kahibaw mi na mo storya man gyud ka so ayaw sig arte dira na di kahibaw. Ngano man? Bogo ka?
(nag padayun og katawa silang tulo og na bastosan gyud si Anan ato maong iyang gi tuklod ang kamot ni Classmate 5 palayo niya)
Classmate 4
Hala! Hilasa, (ni barog sila dungan ni classmate 3 og gi tuklod si Anan na to the point padung na siya matumba) Ay sig gara gara hah, kinsa ra gud ka?
Anan
(Naglagot na gyud og padung nata mo balos pero padung nata siya mo sukmat, naabot ilang Adviser og silang tulo ni hawa og dali2x)
Adviser, Mrs. Sanchez
Settle down na kay daghan kaykog announcements og qualifications i ingon ninyo class.
Anan
(ni hinay hinay siyag butang sa iyang bag sa ubos og ni lingkod sa iyang lingkuranan)
Adviser, Mrs. Sanchez
Good day ninyo class-
All students
(Ni stand up og ni bow) Good morning, Mrs. Sanchez. ( og nag huwat sa iingon sa niya para mo lingkod sila)
Adviser, Mrs. Sanchez
Be seated, ( ni tanaw siya sa iyang mga students para mo lingkod og ilang gi buhat, sa ilang pag lingkod. Ni tanaw siya ni Anan) Class, naa bay nakaila ngari ni Laira Angie Iga-on?
KAMU SEDANG MEMBACA
MAG AMIGO TA
Misteri / Thrillertulo ka mag amigo, tinuod gyud diay kaha na kalingaw-lingaw ra ang tanan o plinastikanay ra para makuha ang gusto?