INT. CLASSROOM - DAY (TUESDAY)
Anan
(Nakamata siya sa shagit sa iyang damgo pero wala ra siya nakuyawan, kalmado ra siya og naka feel sa sakit sa iyang mata. Ngadto siya nakahinomdom na gi sapak siya gahapon ni Iyan. Nag hinay hinay siyag katol sa iyang kamot para magpakalma sa iyang kaugalion)
Classmate #1
Anan!
(Ni tanaw sila tanan niya og nanghilom. Iyang gi tutokan sila og kita siya ni Rubin.Nag tinukay silang duha pero ang dughan niya kay murag gi kumot sa kasakit)
Classmate #2
Pahawa! Gawas!(Gi shagitan si Anan pero wala siyay madungan kay si Rubin ra iyang gi focusan)
Anan
(Nahibong siya na si Classmate #2 gi kupot iyang kamot og iya ni gi hapak palayo. Pero naay ni kalit og bira sa iyang kamot og gi tuklod siya sa pahawa sa iyang lingkuranan. Ang ilang mga classmates nag shagit na og nangita sa mga maestra para tabangan sila og ang uban ni tabang og bira palayo ni Rubin.)
Classmate #24
Rubin! Undangi nana! Sumbong gyud ka namo ni ma'am-
Rubin
Piste ka! Mayta mamatay ka oi! Animal ka! Piste-Piste ka!!! (Gi bira niya pagawas si Anan og gi tuklod sa ledge kusog na murag iyang ihulog siya )
Anan
(Nakuyawan siya og ni tanaw sa ubos na perting layoa, sa iyang pag tanaw sa pikas nahulog iyang hearing aid. Iyang kamot ni kupot sa shoulders ni Rubin og nagpakalooy. Ni tanaw siya balik ni Rubin, naa siyay gi pang ingon pero wala na siyay ma dungog. Ni samot iyang kalibog.)
Ang nawng ni Rubin kay perting hilaka og sig shagit na iyang sip on og laway ni gawas na sa iyang kalagot. Gi pang bira siya sa iyang mga classmates pero iyang gi shagitan sila og nahadlok siya og maayo. Sa iyang pag tanaw balik ni Anan og balik kay iyang gi tutokan og ni hinay og buhi og gi sapak ang nawng ni Anan.
Transition to the slap; CUT TO: FLASHBACK (Ni aging Biyernes)
Anan
(Nakuyawan siya kay gi hapak iyang nawng ni Rubin og gi kita siya ni katawa ni, mo balos siya og aktion gamit ang silhig)
Rubin
Gago! Naay lamok imong nawng oi- dili gyud diay lamok gyud imong nawng! HAHAHAH
Anan
(Gi hapak niya hinay si Rubin sa silhig og ni ngisi)
Rubin
Aray! Lagieee....sorrey gud! (ni lingin og nakakita siya sa iyang uyab na si Laira) R!!
(ni dagan siya padung og gi halog; ilang tawagan sa usag usag kay R kay maoy letra na naa sa ilang mga ngalan)
Laira
Oi! La gikan ra gani kog cr, R. Paliti ko snacks bi.(ni hangyo na pinaka cute og ni tanaw ni Anan na pina plastic.)
Anan
(Nawagtang iyang ngisi og ni talikod para malimpyo og balik)
Rubin
YOU ARE READING
MAG AMIGO TA
Mystery / Thrillertulo ka mag amigo, tinuod gyud diay kaha na kalingaw-lingaw ra ang tanan o plinastikanay ra para makuha ang gusto?