SCENE 8
INT.STAGE - EVE (FLASHBACk)
Sa pag kita ni Anan ato kay iyang gi sugod silang duha ni Laira og Iyan og gi bira ang buhok ni Laira palayo ni Iyan. Si Iyan pud kay nahibong pero gi labanan si Laira, si Laira ni balos pero gi tuklod siya palayo ni Anan na hulog siya sa buslot og ni shagit siyag tabang. Ilang gi gukod para sagupon pero wala naabot kay nawala na, og ngadto namatay si Laira. Na igo iyang ulo sa gahi na semento og wala na ni lihok. Tiyabaw si Iyan kay wala siya kahibaw unsay buhaton pero si Anan nag padayun rag tanaw sa dugo na ni gawas sa ulo ni Laira. Ang mata ni Laira kay igo rapud ni tanaw balik ni Anan og bisan unta na mahadlok siya, murag na kalma si Anan. Sakto rapud pag abot ni Rubin og ngadto na ni hagba. Si Iyan nangayo og pasaylo pero si Rubin nahadlok nilang duha pero gipasabot siya ni Iyan if ma priso silang duha, mag himo himo og storya si Iyan na iya daw gi rape si Laira kay para ma priso pud siyag apil. Nahadlok si Rubin og napugos og tabang og lubong sa lawas niya.
Iyan
Way mo saba ani, timan e, Rubin. Ma priso ko, kuyogon taka.
Rubin
(ni hagul-hagul) Ngano ako man ma priso?!!! Piste mo, inyong gi patay-
Iyan
Pag hilom! Si Laira ni tug-an nako sa imong gi pang buhat niya, tuo nimo dili ko makahibaw na imo siya gi hilabtan, BIN!
Rubin
(ni hilak og gi komkom ang baba) Lagiee...dili ko mo saba.
Iyan
Anan...Anan! (gi tap iyang bukton og ni ling ni sa iyaha. Ni aksyon siyag shh sa iyang baba)
Anan
(ni sunod siya og ni yanghud)
END SCENE
Si Rubin kay nag away sila sa iyang kambal na si Iyan lagie hadlok na siya og na konsensya siya. Ganahan na siya mo ingon sa ginikanan ni Laira sa nahitabo og nahadlok si Iyan kay wala nay pake ma apil og priso si Rubin maong iyang gi undangan iyang kinabuhi. Nabuang si Rubin kay wala siya kahibaw pero sa iyang gugma ni Laira, kailangan gyud na makahibaw ang tanan sa nahitabo maong iyang gi balik balik na si Anan ang ni patay pero walay mo tuo niya kay ni ingon daw si Anan sa guidance na wala daw sila nag kuyog tung gabiee nahitabo to. Namakak siya. Og hinala pud ni Rubin na walay mo tuo niya kay bungol si Anan.
Namatay si Anan na gi gakos ang patay na lawas ni Laira kay ni buto iyang dughan sa kasakit sa iyang nabati.
- humana-
YOU ARE READING
MAG AMIGO TA
Mystery / Thrillertulo ka mag amigo, tinuod gyud diay kaha na kalingaw-lingaw ra ang tanan o plinastikanay ra para makuha ang gusto?