Bölüm 2

12 5 0
                                    

Yine yorucu bir haftanın sonuna gelirken ablamın sözlenmesinin üzerinden de yaklaşık bir hafta geçmişti ve bu akşam müstakbel damadın evine yemeğe gidecektik.

Evleri bizim evimizden baya uzaktaydı bu sebeple bizi alması için şoförlerini göndereceklerdi. Şoför muhtemelen bir saate kadar burada olurdu.

Eve daha yeni gelmiştim, bizimkilere geldiğimi haber verdikten hemen sonra odama gidip hemen hazırlanmaya başladım. Üzerime bu kez kendi tarzıma uygun siyah bir etek ve üzerinde bedenime saracağım ipleri bulunan bir crop giymiştim. Önceki kıyafete göre daha seksi olduğu bir gerçekti. Ayağıma da siyah topuklularımı geçirip hafif bir makyaj yapmıştım, saçlarımı da hafif dalgalandırıp açmamla hazırdım. Muhtemelen geçen defakinden sonra beni böyle görünce biraz şaşıracaklardı ama annemler bu hallerime çoktan alıştıklarından sesleri o kadar çıkmıyordu.

Odamdan çıkarken ablamın da aynı anda çıktığını gördüm. Üzerine tatlış bir elbise giyip ona uygun pastel tonlarda bir ayakkabı giymişti, onun da saçları açıktı ama önlerden biraz arkaya tutturulmuştu. Belli belirsiz güldüm, birbirimizin zıddı gibiydik.

Beni fark ederken gülümsedi. "Çok güzel görünüyorsun benim minik kardeşim."

Ben de gülümsedim yanına giderken. "Sen de öyle canım ablam."

Birlikte alt kata ilerlerken annem ve babamın da aşağıda hazır olduğunu görmüştük. Şoför de sanırım az önce gelmişti.

Hepimizin hazır olduğundan emin olduktan sonra arabaya binerek oraya gitmeyi beklemeye başlamıştık.

Yol biraz uzak olduğundan erken çıkmıştık. En az iki saat daha yoldaydık. Akşam yemeği saatinde de orda olacaktık.

Sessiz geçen yolculuk sonrası evlerine gelirken ağzım açık kalmıştı, ablam bu evde mi yaşayacaktı yani? Buna ev bile denmezdi, adeta bir saraydı.

Arabadan inerken evi incelemeye devam ettim ama tabii ki bunu pek belli etmemeye çalışıyordum, görgüsüz gibi görünmek istemezdim.

Eve ilerlerken güvenlikçiler kapıyı bizim için açıp hoşgeldiniz demişlerdi. Her şey bir film gibiydi resmen, etkilenmekten kendimi alamıyordum.

Evin önünde kocaman bir bahçesi ve bahçenin ortasında da havuzu vardı. Havuzun hemen arkasındaki evin terasında da kocaman bir masa vardı ve masanın üzeri birçok yemekle donatılmıştı, yemeklerimizi muhtemelen orada yiyecektik.

Hizmetçiler bizi direkt terasın bulunduğu yere değil de ana kapıya yönlendirip içeriye almışlardı. Kapı direkt salona açılıyordu ve sadece salon bizim evimiz kadardı, salonun bir tarafındaki kapı mutfağa giderken diğer tarafında da görkemli merdivenler vardı ve bu merdivenler üst kata ilerliyordu. Tabii ki bu sadece evin görünen kısmıydı, diğer kısmında neler vardı Tanrı bilirdi.

Salona ilerlerken tüm aile bizi bekliyordu. Bu sefer ailenin küçük oğlu da buradaydı ve aynı annesi gibi hatta ondan daha fazla belli eder bir ifadeyle burada bulunmak istemediğini belli ediyordu. Muhtemelen bize abisi için katlanıyordu.

Onu süzdüğümde beyaz bir gömlek ve siyah bir kumaş pantolonla gayet şık ve abisi kadar yakışıklıydı. Bir de gülümsese eminim ki karşısında erimeyecek kız yoktu.

Aileler selamlaşırken sessizce onu süzdüğümü fark etmiş olacak ki düz bir ifadeyle o da beni kısaca süzdü ve ardından önüne döndü.

Selamlaşma faslından sonra direkt yemeğe geçmeye karar verildi ve terasa geçtik. Hava kararmak üzere olsa da etrafımız loş bir ışıkla aydınlatılmıştı ve havuz da ışıklamalarla çok hoş görünüyordu.

Jealousy-KNJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin