Olivia Moore este o fată care provine dintr-o familie bogată formată din patru membrii: ea,părinții săi,Adam și Vanessa,și sora ei mai mică,Kim. Olivia era o adolescentă de cinsprezece ani. Avea o mare pasiune pentru cântat și visul ei cel mai mare era să devină faimoasă și cunoscută. Dar până atunci,trebuia să pună pe primul loc școala.
- Olivia,îmi șopti ușor la ureche mama.
- Cât e ceasu'? mormăi eu.
- Păi nu mai e mult până când sosește autobuzul, îmi răspunse mama mângâindu-mi părul. Uite,ți-am pregătit micul dejun. Clătite cu fructe de pădure și sirop de arțar. Preferatele tale.
- Arată delicios. Mulțumesc,mamă.
- Cu plăcere,draga mea. răspunse cu un zâmbet puțin forțat. Draga mea,eu cu tatăl tău vrem sa ne promiti că după moartea noastră o să ai curaj și o să fii tare și o să ai grijă de sora ta.
- Îți promit. înghții în sec,încercând să nu plâng și să nu-mi dau lacrimile de gol.
Sosise și autobuzul. După câteva minute,ajunsesem la școală. Eram cuprinsă de emoții. De odată,trecu prin fugă un băiat de vârsta mea si ne ciocnirăm.
- Îmi cer scuze.
- Nu,eu ar trebui sa-mi cer scuze. Lasa-ma sa te ajut. mi-a raspuns baiatul misterios si dragut cu un zambet fermecator.
- Eu sunt Olivia. Olivia Moore. am continuat cuprinsa de un sentiment pe care nu l-am avut niciodata fata de un baiat.
- Eu sunt Jacob Reed. Prietenii imi spun Jack. s-a prezentat continuand sa-mi zambeasca. Umn..stii,sunt nou in scoala si daca vrei..poti sa-mi faci turul liceului?
- Da,sigur. Vino cu mine. i-am raspuns plina de entuziasm.Sunase si clopotelul. Chiar atunci terminasem de prezentat liceul.
- Trebuie sa ma duc la ora de spaniola. il instiintez trista.
- Ce coincidenta! raspunde Jack imediat. Si eu am ora de spaniola acum.Baiatul asta mi-a facut ziua. Simteam ceva intre noi doi,dar nu eram sigura de el daca si el ma placea la fel de mult.
- Cum e doamna de spaniola? Explica bine? ma tot intreba Jack.
- Doamna e simpatica. O sa iti placa de ea,iti garantez. i-am raspuns oferindu-i o stare de bine.Trecuse si ora de spaniola.
- Hei,vrei dupa scoala sa vii pe la mine? l-am intrebat nerabdatoare si cu o voce usor tremuranda.
- Da,sigur. mi-a raspuns zambind si s-a uitat la mine ca si cum s-ar fi uitat la o jacheta de piele de 10000 lei. I-am zambit inapoi. Cand ajunseram acasa,Jack e intampinat de parintii mei.- Buna ziua! ii saluta pe mama si tata.
- Buna frumuselule! ii raspunse mama la salutul lui Jack.
- Aaaaa,mama,tata,el e noul meu coleg de scoala,Jack.
- Imi pare bine. spuse tata,aruncand o privire scurta spre Jack si continua de citit ziarul.
- Draga,fi draguta si serveste baiatu' cu o tava cu fursecuri de ciocolata.
- Bine,mama. Hai,Jack,la mine in camera,departe de oricine din casa asta. ii soptesc zambindu-i si luand tava cu fursecuri dupa mine.
- Ok,haide. chicoti Jack.
Pe scari,daduram peste soru'mea,ce parea destul de speriata.
- Mami,tati,a venit un om la noi si are o privire ciudata care ma sperie.
- Draga mea,el e noul coleg al Oliviei,comporta-te ca atare cu musafirii.
- Mda,vrei sa zici viitorul ei iubit. chicoti Kim.Noi ne faceam de cap la etaj: ne bateam cu perne,mancam ciocolata pe nesaturate,faceam farse la telefon si ne jucam Whisper Challenge. Ne distram ca doi copii de 10 ani,pana cand s-a intunecat afara si Jack trebuia sa se intoarca acasa.
- Mi-a placut la tine. A fost foarte fain si m-am distrat super mult.
- Wow,pai si eu m-am distrat azi. Ne vedem la scoala,noapte buna!
- Noapte buna!"E ASA PERFECT. imi tot ziceam in gand. "O,DOAMNE... CRED CA M-AM INDRAGOSTIT".
CITEȘTI
Aventurile Oliviei
RandomOlivia Moore este o fată normala care locuieste impreuna cu parintii si sora ei mai mica. Povestea acestei tinere se transforma intr-una sadica,trista,neinsufletita,si vor aparea foarte multe ciocniri dramatice in viata adolescentei. Ajunsa in pragu...