Trecusera luni bune de cand incepuse scoala. Colegi noi,persoa noi,Jacob... Toti imi erau acum prieteni. Devenisem Miss Popularitate in scoala. Toata lumea ma saluta si voia sa facem selfie-uri ca sa le puna pe Facebook si sa stranga si ei cat mai multe like-uri. Toti din scoala ma apreciau si eram acel tip de adolescenta care detinea cei mai multi admiratori din liceu. Majoritatea fetelor de varsta mea ma invidiau si câte odata imi mai aruncau câte un comentariu,gen: "Ce bine arati azi"," Wow,imi place machiajul tau","Ce bluza faina ai" etc,incercand sa castige si ele ceva experienta in rangul popularitatii. Eu nu eram genu' de fata cu aere si fite,nu. Nu o faceam nici pe diva,nici pe rebela,si nici pe sefa. Nu ma laudam cu ce aveam sau cat de bogata eram,nu. Ma comportam absolut normal si duceam o viata normala.
Pana cand,in liceu,a venit o fata. Era fix opusul meu: se lua de toti tocilarii si amatorii,fara sa faca ceva; folosea prezervative si invita in fiecare zi câte un baiat la ea acasa. Efectiv,nu ma interesa ce facea cu viata ei si cum o ducea sau daca ramasese orfana,sau daca provenea din nu stiu ce neam de betivi perversi fara niciun viitor. Putea sa faca ce vrea ea,nu era treaba mea si nu ma implicam in nici o discutie de genul ei. Eu aveam viata mea,ea o avea pe a ei,fiecare dupa preferintele.
Dar s-a intamplat ca intr-o zi sa se dea pe langa Jacob si la urma l-a invitat la ea acasa la ora 12 noaptea. Fiind prietenul meu cel mai bun,mi-a povestit tot ce i-a zis tipa aia ciudata.- Mi-a spus ca o sa ma distrez pe cinste. Ca o sa imi placa cum nu mi-a mai placut la nicio fata.
- Ai innebunit,copile... Nu te las sa te duci la ea acasa. Mai ales ca e in toiu' noptii.
- Mi-a mai spus ca e alegerea mea,nu a altora si ca pot sa fac ce vreau si ca eu decid cum vreau sa traiesc..
- Ti-am spus nu! Fata asta are ganduri de savant nebun. E ca o iluzie optica. Te sfatuiesc sa nu te duci.
- Un savant nebun? O iluzie optica?! chicoti Jack. Tu te auzi ce zici?
- Era o metafora... continui cu un glas serios. Nu te duce la perversa asta acasa!
- Dar ea a mai zis ca...
- Nici un "ea a mai spus ca..". Nu te duci la ea si punct.
- Am inteles,mami. Mersi pentru sfat... imi reprosa Jack pe un ton ironic.
CITEȘTI
Aventurile Oliviei
RandomOlivia Moore este o fată normala care locuieste impreuna cu parintii si sora ei mai mica. Povestea acestei tinere se transforma intr-una sadica,trista,neinsufletita,si vor aparea foarte multe ciocniri dramatice in viata adolescentei. Ajunsa in pragu...