Capitolul 5. Aniversarea lui Gabrielle

8 1 0
                                    

Iata-ne pana la urma prezenti la aniversarea lui Gabrielle. Imediat cand am intrat pe usa,o prietena de-a ei ne-a intampinat pana inauntru. La intrare in hol era o masa de ping-pong poleita cu aur?! Mai incolo era un mic spatiu pentru Dart. Peretii erau plini cu tot felul de tablouri cu caricaturi. Ma intreb de ce ai tine astfel de picturi pe holul casei tale,dar in fine. Casa era foarte mare,camerele erau foarte spatioase (mai ales dining room-ul si sufrageria --- locul unde se desfasura marea parte din petrecere). De pe scari s-a auzit un sunet de tocuri inalte,10 cm cred? Ma rog. Nu putea fi mai uluitoare decât rochia mea. Dar,cand a ajuns la parter...

- Iata,au ajuns si ultimii invidati. Ce mai asteptam? Sa inceapa petrecerea.

Era Gabrielle...imbracata intr-o rochie asemanatoare cu a mea,numai ca ea purta in plus bretele de o culoare visinie,si avea adaugat un strat subtire de sclipici argintiu peste intregul material.

- Wow,Alicia. Ai dat lovitura cu rochia asta. Imi place,seamana aproape cu a mea. Avem gusturi la fel,lucru care sa stii ca imi convine. Si apropo,ma bucur ca ati putut ajunge la aniversarea mea.
- Mda,bine. am adaugat. Eram in culmea furiei la ce cuvinte auzeam de la ea.
- Esti bine? mi-a soptit Jack cu o voce usor tremuranda.
- Ce? Eu da. Cred ca am putina febra. Dar tu esti in regula? Fiind ca pari cam ragusit...
- N-am nimic,n-am nimic. a raspuns Jacob cu o voce din ce in ce mai uscata. E din cauza emotilor cred. a adaugat.
- Bine,aaaa... Mai bine ma duc sa-ti torn punch in pahar si revin imediat.
- Ok,mersi.
- Bine. Pana atunci,sa nu vorbesti cu nimeni,mai ales cu Gabrielle,ok?
- Aaaa,dar daca vine la mine?
- Incearca sa o eviti,bine?
- Ok,asa am sa fac.

Ma indepartez vreo 3 metri de Jack si ajung la bufet. Ma uit in spate. Jack era singur,cu privirea la mine si imi zambea. I-am zambit inapoi si m-am intors sa-i umplu paharul cu punch. Cand m-am intors sa-i dau sucul,l-am vazut vorbind ceva cu Gabrielle. Langa mine era o oglinda ce acoperea mai mult de jumatate din peretele din spatele sufrageriei. M-am privit si deja culoarea fetei mele devenise rosie. L-am abertizat a "n"-a oara sa nu o mai bage pe fata asta in seama. Da' ce sa asculte el?

- Uite punch-ul.
- Mersi,dar cred ca e timpul sa plecam... a zis Jack cu o voce seaca. Nu ma simt deloc bine...
- Imi pare destul de rau ca trebuie sa plecati. a reprosat Gabrielle. In fine,sanatatea'i pe primu' loc. a zambit dezamagita. Insanatosire grabnica,Iacob,sa te faci bine!
- E Jacob....! a adaugat Jack mimand pe buze.
- Bine,da. Me vedem luni la scoala,ciao!
- Pa.

Imediat cand am intrat in masina m-am uitat in ochii lui Jacob. Sclipeau. Sclipeau cum nu mai au sclipit niciodata.

- Ce ti se intampla....? Jack? Spune-mi ce-ai.
- Am vazut pe pereti si pe tavan in colturi.... Mi-e frig,Olivia...
- Observ ca tremuri. Ajungem imediat acasa la mine si te ingrijesc cat ai zice peste.

Dupa ce am ajuns acasa,am avut grija ca Jack sa nu i se mai faca rau si si-a revenit aproape complet. Nu mai era ragusit,si cu atat mai putin sa-i fie frig.

- Deci,spune-mi. Ce-ai vazut acasa la Gabrielle?
- Pete proaspete de sange..
- Atat? l-am intrerupt.
- Dap. a continuat Jack.
- Ok,hai la culcare ca se vede oboseala desenata pe fata ta. Hai noapte buna.
- Noapte buna.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aventurile OlivieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum