In drum spre scoala,ne taie calea fata aia bizara de la scoala.
- Jason,te-am asteptat toata noaptea si n-ai venit. spune vrajitoarea.
- Pai,da... Vezi tu... Am ramas singur acasa si parintii inainte sa plece,mi-au spus sa am grija de casa. ii raspunde Jack.
- Si apropo,ma cheama Jacob.
- Bine,si de ce nu m-ai sunat,Jacob?
- Nu mai imi gaseam telefonul.
- Vad ca acum il ai...
- Unde?
- In buzunaru' de la pantaloni,unde oare.
- Pai stai,asculta-ma de la cap la coada. Nu imi gaseam telefonul,pentru ca mi-l luase Olivia din greseala.
- Din greseala...
- Da. Din greseala.
- Si cum de ti-a venit ideea sa o vizitezi?
- Pai,am stat impreuna in banca la toate orele si numai ea era singura care putea sa imi ia telefonul.
- Si nu puteati vorbi pe Facebook la calculator?
- Era si asta o solutie.
- Hei,nu il mai interoga pe iubitul meu,bine?In acel moment i-am facut in ciuda si am reusit sa o fac sa taca pentru câteva secunde holbandu-se la mine cum ma holbez eu de obicei la tema la matematica.
- Cine te crezi,amarato?
- Amarata sa-i spui lu' ma-ta.
- Nu inteleg de ce te bagi.
- Eu sunt cea care se baga? Te rog,e iubitul meu,asa ca am dreptu'. Si in al doilea rand,tu esti cretina care se auto-invita in treaba altora.
- Fetelor,calmati-va. Nu va certati pentru mine,va rog. spune Jack de parca ar fi in centrul atentiei.
- Nu ma enerva mai rau! il indeamna obsedata pe Jack al meu.
- Jack,nu pe tine ne certam aici. E o problema grava a unei fete ce isi are locul la azilul de nebuni.
- Ai grija cum vorbesti la adresa mea,nesimtito,ca poate te trezesti cu o lovitura in fata. imi reprosa needucata.
- Masoara-ti cuvintele,handicapato. Daca te mai iei o singura data de mine sau de Jack al meu esti ca si moarta.
- Hei,frumoaso. isi indrepta comportamentul intr-o clipa fata ciudata.
- Ce faci? Acum incerci sa flirtezi cu mine de fata cu iubitu' meu sau ce te apuca?
- Nu,stai calma,frumoaso,nu flirtez cu nimeni. Nici nu stiu motivu' pentru care ne-am certat.
- Din cauza ta,de-aia.
- Frumoaso,n-a fost din cauza mea. Nici nu m-am prezentat,ca imediat s-a aprins si disputa. Eu sunt Gabrielle.
- Eu sunt Olivia. Si stiu ca stii.
- Iar eu sunt Jacob,nu Jason. interveni Jack si facu conversatia mai plictisitoare decât era inainte.
- Uitati,peste doua zile e aniversarea mea de nastere si ma intrebam daca ati vrea sa veniti.
- Sigur ca am vrea sa venim. raspunse Jack inaintea mea,impingandu-se usor in mine.
- Tu ce zici,frumoaso? Esti de acord?
- Nu mai imi spune asa,chiar ma enervezi. Si nu te mai da pe langa iubitu' meu ca o incurci,s-a facut?
- Bine,da' vii si tu la petrecere?
- Of,bine. Daca vine si Jack,vin si eu.
- Super,va astept duminica,la 9 seara in cartierul Paperhill,a doua casa din dreapta.
- Bine. am spus eu si Jacob in sincron.
CITEȘTI
Aventurile Oliviei
RandomOlivia Moore este o fată normala care locuieste impreuna cu parintii si sora ei mai mica. Povestea acestei tinere se transforma intr-una sadica,trista,neinsufletita,si vor aparea foarte multe ciocniri dramatice in viata adolescentei. Ajunsa in pragu...