Capitolul 3. Jaclivia

27 2 0
                                    

Imediat in acea noapte ma trezesc cu cineva la balcon. Pe peretele din camera mea se reflecta umbra unei siluete negre care imi batea in geam. Ma treceau fiorii gandindu-ma ca ar fi putut sa fie vreun criminal in serie sau un hot inarmat cu un pistol sau ceva.
- Deschide-mi repede geamu' de la balcon! a strigat. Sau cel putin asa am auzit eu de la el.
De odata,imi suna telefonul.
- Alo,Jack? Stiu ca suna destul de prostesc,dar ceva tot umbla la mine pe balcon si imi bate in geam... Jack,ma auzi?
- Da... Olivia,...
- Jack,...
- Olivia,sunt eu!
- Stiu ca esti tu,dar chiar ma sperie si nu stiu ce sa fac...
- Nu,asculta.
- Sa sun politia? Daca a venit dupa parintii mei?
- Olivia,asculta-ma te rog. Eu sunt "criminalul" de la balconu' tau. Deschide-mi.

Ii deschid geamul. Parintii mei dormeau bustean.

- Olivia,eu ar trebui sa fiu ala' speriat...
- Ce s-a intamplat? Sa nu-mi spui ca te-ai dus la aia' acas'.
- Nuu,Doamne. Am venit la tine sa iti spun ca sunt singur acasa si daca ma primesti in cuibu' tau.
- Da,evident ca te primesc. Dar ce-ai patit de ai fata asta de parca ai fi fost martor la al doilea razboi mondial?
- Asta urma sa-ti spun. Uite,am impresia ca cineva ma urmareste. Mai intai de la scoala pana acasa,iar apoi de la mine la tine acasa. Stii,tot auzeam pasi de pisica,nu stiu. Dar ii auzeam. Eram foarte speriat,de-aia iti bateam in geam ca psihopatu'.
- Si de ce ai adus,Doamne iarta-ma,chestia asta pana la usa casei mele?
- Pai,mi-a fost frica si...na. Iarta-ma.
- Nu-i nimic. Pana la urma te inteleg. Daca eram in locul tau cred ca si eu as fi facut acelasi lucru. Oricum,nu se poate intampla nimic rau.
- ...
- Am dreptate?
- Da.
- Bine. Iti e somn?
- Neah,nu prea. Tie iti e?
- Nu. Hai sa ne uitam la un film.
- Ok,stiu eu unu' bun.
- E horror? Ador filmele horror. i-am spus un mic neadevar ca sa nu creada ca ma speri usor.
- Da,este. mi-a raspuns Jack cu un ranjet asemanator lui Dracula.
- Pai,bine atunci. Ce mai asteptam? Baga filmu' si hai sa ne uitam...
- Bine. continua Jack sa imi zambeasca malefic.

Nu a fost chiar asa de horror filmul,cel putin pentru mine. Dar pe Jack l-a cucerit spaima. Era super infricosat in privinta secventele din film.
Dimineata,ma trezesc cu Jack langa mine. Ma tinea de brau,iar bratul meu era plin de saliva. Atunci,i-am dat o palma peste ceafa,asa ca intre prieteni.

- Ce te apuca? tresari Jack.
- Mainile tale de soldul meu. Asta,si un tântar asezat pe ceafa ta.
- Scuze de faza cu îmbratisatu'.
- Nu-i nimic.
- Aaaaaa,ce-ai patit la mana? ma intreaba Jack razand cu gura pana la urechi.
- Ce? Nimic neobisnuit. Saliva de trol. Vrei sa incerci si tu? i-am zis plina de sarcasm.
- Nu,mersi. Si,scuze din nou. Lasa-ma sa iti sterg saliva de "trol" de pe brat.

Ne uitam unu' la altu' si ne zambeam. Simteam fluturi in stomac.

- Hei,vrei sa-ti arat o scamatorie? Sunt sigur ca nu poti s-o faci. ma punea la incercare si planuia el ceva romantic la cale.

- Bine,arata-mi "scamatoria". Si mai vedem noi daca stiu s-o fac sau nu.
- Nu stiu...
- Nu stii sa o faci? am bufnit in ras.
- Sa presupunem ca nu. Dar stiu s-o fac. Vreau sa vad daca tu stii sa o faci fara sa iti arat eu.
- Bine. Macar spune-mi cum sa o fac.
- Pur si simplu te rostogolesti.
- Pfff,atat?
- Nu. Vei vedea pe parcurs.
- Ok...
- Uite,tu stai acolo,iar eu stau la capatul patului.
- Bine.

Am executat rostogolirea si am aterizat fix in bratele lui si m-a sarutat.

- Jack...
- Te iubesc,Olivia.
- Si eu te iubesc.
- Deci acum suntem oficial impreuna.
- Da.

Se trezisera si parintii. Mama imi bate la usa.

- Buna dimineata,draga! Soseste micul dejun la pat. Sa te pregatesti pentru scoala!
- Neata,ma pregatesc acum.
- Sa ma ascund?
- Exact. In dulap. Hai,repejor.

Mama intra pe usa.

- Uite,draga. Bafta la scoala!
- Mersi,mama.
- Pot sa ies acum? ma intreaba Jack sufocat in dulap.
- Da,poti acum. Ia-ti hainele,mananca cu mine si hai la scoala.
- S-a facut sefa mea.

Aventurile OlivieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum