Compliment

97 4 0
                                    

Ráno jsme se s Mayou probudili a rychle jsme se oblíkli protože už bylo 7:10 a udělali jsme si hygienu, chtěli jsme být zase mezi prvními tak jsme valili na rozvičku zrovna křičeli budíček takže jsme byli první...

Rozvička probíhala opět normálně, jednou jsem spadla a Radek mě naštěstí chytl protože tama zrovna proběhl, hrozně jsem mu děkovala a měla jsem motýlky v břiše, až jsem z toho zčervenala.

Po rozvičce jsme šli na snídani, Maya se mi omlouvala že dneska si musí sednout za jednou holkou která jí něco potřebovala říci..

Tak jsem si sedla bohužel sama seděla jsem a smutně hleděla až když za mnou přišel Radek

„Ahoj Eli, můžu si přisednout?”

Byla jsem zmatená, ale přijala jsem to, hezky jsme si povídali a Maya na mě koukala s vydešeným obličejem, ještě k tomu se smála až se málem udusila.

Radek mi pak řekl

„Víš že dneska je ten táborák”

Já o tom netušila takže jsem mu odpověděla
„děláš si srandu! proč mi to říkáš!” Byla jsem pěkně naštvaná

„Promiň” Hrozně se mi omlouval

„Ale né ja si dělám srandu neomlouvej se mi” řekla jsem mu

Nakonec přišla na snídani i Vanessa s Nancy, Nancy řekla že bude táborák takže se večer pořádně umyjeme, všichni.

Po snídani jsme hráli různé hry a nakonec se zase rozdělili do skupin Byla jsem taková vedoucí skupiny takže se moje družstvo našlo, Vera chtěla být vedoucí ale nikdo jí tam neměl rád takže si vylosovali mě.

Museli jsme v lese hledat různé lístky s číslemi a to pak vyluštit, byla to hrozná nuda naštestí jsme to zvládli byli jsme druzí, a dostali jsme 9 bodů.. Kdyby si Vera do toho lesa nevzala podpatky tak by jsme byli i první...

A pak byl oběd, Maya mě naštvala chtěla mě pozorovat jak se bavím s Radkem takže si sedla s Michaelou.

Radek si zase za mnou sedl.

„Jak se máš?” zeptal se mě
„Dobře co ty?” odpověděla jsem a on mi říkal vtipy..
  Pak se na mě ale zadíval a já se lekla.

„Jsi hrozně pěkná” řekl Radek a já mu řekla že on je hezčí a k tomu že Vera ještě hezčí než já..

On mi ale pošeptal
„Bez urážky ale Vera se mi vůbec nelíbí vypadá hrozně a chová se jak nějaká pitomá namyšlená kráva”

Nemohla jsem nic než souhlasit a smát se..

Zase ten pocit, motýlci v břiše Ach jo jak já to nesnáším.
Pak jsme dojedli a měli jsme odpolední klid..
s Mayou jsme odpočívali a povídali si..
„Tobě se Radek líbí že? a hodně”
„No tak dobře řeknu pravdu, Ano líbí” Už jsem musela s pravdou ven
„Já to věděla!”
„Blahopřeju ještě vám naplánovat svatbu!”
„Mayo! To přeháníš nech toho” zakřičela jsem a smála se
Maya se též smála.. Pak jsme usnuli, a probudil nás hlasitý křik PROGRAMM rychle jsme se probudili upravili a šli jsme na program.
„Achjo zase ty nudný hry” řekla jsem.

Toto je konec další části, snad se vám líbila, v další části 7. Campfire se to trochu rozjede máte se na co těšitt! ❤️

Táborová láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat