Pak jsme šli hrát nějaký aktivity tentokrát mně to hrozně bavilo ani nevím proč uteklo to tak hrozně rychle.
Potom jsme šli na večeri večeře byla dost dobrá a já seděla s Radkem povídali jsme si..
Po večeři:
„Jsem unavená, jdu spát” řekla jsem Mayi ona samozřejmě souhlasila, a tak jsme šli spát bez povídání
Ráno jsme se probudili a šli jsme na snídani protože se rozvička rušila dneska máme jít na celoděnák hrůza, ale nic se stím nedalo dělat. Vanessa na snídani řekla
„Tak děcka, dneska půjdeme na celodenní výlet snad vás to bude bavit”Všichni se těšili, tak jsme tedy vyrazili po cestě jsme zpívali ale pak jsme měli hledat různé stromy a rostliny všechno jsem věděla, s Mayou jsme si cestou povídali aby nás neboleli nohy.
Ale pak na Mayu zavolala její druhá kámoška, tak šla za ní.
Tak se ke mně přidal Radek aby jsem nebyla sama šli jsme ještě poznávat ty stromy, ale pak se to stalo.. Ztratili jsme se od skupiny vůbec jsme nevěděli co máme dělat, tak mě Radek objímal a dával mi pusy do vlasů aby jsem se nebála, ale pak jsme usnuli a já usla na něm.
POHLED VANESSY
Všimla jsem si že někdo chybí, ALE NE RADEK A ELIZABETH.
Musím to okamžitě říct Nancy
--------------Opět pohled El-----------„Achjo” řekla jsem Radkovi „už by jsme měli večeři.” „Já tě ochráním” řekl mi Radek a dal mi pusu.. A pak se mě zeptal „Budeš semnou chodit?” s radostí jsem řekla ano i když mi moc k radosti nebylo, protože jsme se ztratili v lese kde to neznáme.. Už bychom měli večerku..
S Radkem jsme zase usli, bohužel na jehličí a ne v posteli...
Ráno jsme se probudili v totální mlze a Radek na mě křičel „KDE SI EL! BOJÍM SE O TEBE.” „Vedle tebe jsem neboj se” odpověděla jsem mu potichu.
Brzo ráno jak jsme se probudili jsme zkusili jít cestou kterou jsme přicházeli ale ztratili se ještě víc hlouběj do lesa a tak jsme si lehli a čekali jestli nás někdo vysvobodí. A pak jsme usnuli v zimě od rosy.
Jak jsme se probudili tak jsme šli dál a dál a slyšeli jsme hlasy Elizabethh!! Radkuu!
Vydali jsme se po hlasech.~Pokračování příště~
ČTEŠ
Táborová láska
Macera14letá Elizabeth o prázdninách musí na tábor jenž ji tam rodiče přihlásili, El z toho není zrovná nadšená ale co už se dá dělat. Ským se na táboře seznámí? A co se bude dít? To se dozvíte v této knížce Táborová láska