Mɪᴋᴇʏ sᴇ ᴠᴇɪᴀ ᴍᴜʏ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ ɴᴀᴅɪᴇ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ᴘʟᴀɴᴛᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ sᴜ ᴀᴜᴛᴏ ᴄᴏɴᴅᴜᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴀ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ, ᴇsᴛᴀʙᴀ sɪǫᴜɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ ǫᴜᴇ ᴍᴀʀᴄᴀʙᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ, ᴇɴ ᴏᴛʀᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴍᴜʏ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜ ᴀᴍɪɢᴀ ʏ ᴀᴍᴏʀ Sᴇɴᴊᴜ, ᴇʟʟᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴇᴍᴇʀɢᴇɴᴄɪᴀs ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴀ sᴀɴɢʀᴇ, ʟᴀ ᴏᴘᴇʀᴀᴄɪᴏ́ɴ sᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴍᴀs ᴅᴇ ʟᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ. Kᴇɴᴊɪ ᴇsᴛᴀ ᴍᴜʏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ʏ ᴀɴsɪᴏsᴏ ᴀᴄᴀʙᴀʙᴀ ᴅᴇ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ʏ sᴜᴄᴇᴅᴇ ᴇsᴛᴏ ᴀᴄᴀsᴏ ʟᴏs ᴅɪᴏsᴇs ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴀʟɢᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ, ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ sᴇ ᴛᴜᴠᴏ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ʏ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴀ sᴇɴᴊᴜ sᴏʟᴀ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴇsᴛᴏ, sᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴜʟᴘᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴀᴠᴇʀʟᴀ ᴅᴇᴊᴀᴅᴏ sᴏʟᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʟʟᴇ ᴅᴇ ɴᴏᴄʜᴇ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴛᴀɴ ᴄᴜʟᴘᴀʙʟᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴅᴇᴄɪᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴜʙɪᴇʀᴀɴ ᴀᴘᴜɴ̃ᴀʟᴀᴅᴏ ᴀ ᴇʟ, ᴍᴜᴄʜᴀs ᴄᴏsᴀs ᴘᴀsᴀʙᴀɴ ᴘᴏʀ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴘᴏʀ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ ʟᴏs ɪɴᴛᴇɢʀᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ʙᴏᴛᴇɴ ᴜɴᴀ ᴍᴀғɪᴀ ᴍᴜʏ ʙᴜsᴄᴀᴅᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ sᴜ ᴅᴇsᴛɪɴᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴇʟ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs ɪɴᴛᴇɢʀᴀɴᴛᴇs ɴᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴀɴ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴊᴇғᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ ʏ ᴀᴘʀᴇsᴜʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ, sɪ ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴄʜɪᴄᴀs ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʜᴇʀᴍᴏsᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴏʙsᴇᴄɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ, sᴀɴᴢᴜ ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʙᴀɴ ᴇʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ɴɪ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴇɴᴏs ǫᴜᴇ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴏsᴛʀᴏ ᴀғᴇᴄᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟʟᴀ, ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙᴇɴ ᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ʟᴀ ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ʟᴏ ᴅᴇᴍᴏsᴛʀᴏ, ɴᴏᴍᴀs ᴍᴏsᴛʀᴀʙᴀ ᴅᴇsᴘʀᴇsɪᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟʟᴀ ᴇʟ ʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴛᴇᴊᴇʀʟᴀ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ɪɴᴠᴏʟᴜᴄʟᴀʀʟᴀ ᴇɴ sᴜs ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏs, ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ʟᴀ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪᴀ ᴀʟᴇᴊᴀᴅᴀ.
ᴏʏᴇ Rᴀɴ, ¿ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴄʀᴇᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴊᴇғᴇ ᴇsᴛᴇ ᴛᴀɴ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ?-.
ɴᴏ ʟᴏ sᴇ Rɪɴʀɪɴ, ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴀʜ ᴅᴇ sᴇʀ ᴍᴜʏ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ-. Dᴇᴄɪᴀ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ᴄᴏʀᴛᴏ, ᴄᴏʟᴏʀ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴇᴄʜᴏɴᴇs ɴᴇɢʀᴏs, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʀᴇɪᴀ ʙᴜʀʟᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ sᴀʙᴇʀ ᴍᴀs ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ.
Mᴍᴍ, sᴇʀᴀ ʟᴀ ɴᴏᴠɪᴀ ᴅᴇʟ ᴊᴇғᴇ-. Pʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴅᴜᴅᴏsᴏ ᴀǫᴜᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ʟᴀʀɢO ᴄᴏʟᴏʀ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴇᴄʜᴏɴᴇs ɴᴇɢʀᴏs, ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴅᴇʟ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴄʜɪᴄᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ Rᴀɴ.
Mᴍ ɴᴏ ɴᴏ ʟᴏ ᴄʀᴇᴏ, ᴇʟ ᴊᴇғᴇ ɴᴏ ᴇs ᴅᴇ ᴛᴇɴᴇʀ ɴᴏᴠɪᴀs sᴏʟᴏ sᴏɴ ᴄʜɪᴄᴀs ᴅᴇ ᴜɴᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴏ sᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴜʏ ʀᴀʀᴏ, ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪsᴛᴏ ᴀsɪ ᴘᴏʀ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ-. Esᴏ ᴇs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇs ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴄʜɪᴄᴀ, ᴍɪ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ Rᴀɴ ᴇs Sᴇɴᴊᴜ ᴍɪ ᴅɪᴏsᴀ UᴡU ᴇs ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ʟᴀ ʙᴇʙʏ ᴏʙᴠɪᴏ UwU ᴊᴀᴊᴀᴊᴊᴀᴊ ʏᴀ ɴᴏs sᴀʟɪᴍᴏs ᴅᴇʟ ᴛᴇᴍᴀ sɪɢᴀᴍᴏs.
ESTÁS LEYENDO
Entre pasion y locura[En Edición]
RomanceEsta historia fue en la guerra de las tres deidades, desde ahi empieza. +🔞 aqui en esta historia existe tiktok y senju los graba, tiene 154K de seguidores, manjiro sano y senju kawaragi son los protagonistas de esta historia.