Bölüm:3/ 78.Bölüm- Ender Kaya'ya Yalvarıyor

847 33 12
                                    

Helloo!
Bu bölüm TalaDepolacky için:) biraz aceleye geldi tekrar okuyamadım. Hatalarım varsa affola 🥲
İstekler yoruma💕

**

"Sen benim mutlu olduğumu mu sanıyorsun" demişti adam. Bu cümle, elinde kahvesiyle dakikalardır camdan dışarıyı izleyen kadının kulaklarında yankılanıyor, başka bir şeye odaklanmasını imkansız hale getiriyordu. Ender o an konuşmanın devamını getirdi gözünün önüne.

K:Ender sen benim mutlu olduğumu mu sanıyorsun?

Yiğit şaşkınlıkla bakar babasına. Bu kadarını beklemiyordur. Sonra annesine döner, ismini sayıklar.

Y:Anne, annee!
Ender kendine gelerek bir şeyler mırıldanır hayal kırıklığı içinde.

E:Kaya ne diyorsun sen(Gözleri dolar)
Y:Baba bu fazla olmadı mı sence de?
K:Ne fazlası yaa evin içinde durmadan yalan söyleyip birbirlerinin kuyusunu kazan kişiler olunca evde ne kadar mutluluk olabilir sence?
Y:Tamam o konuda haklı olabi...
E:Hep mi mutsuzdun?

Ender artık akan gözyaşlarını saklamıyordur.

K:Ender ben ne diyorum sen ne diyorsun?
E:Hep mi mutsuzsun dedim sana Kaya!
Kaya cevap vermez.
E:Bu evet mi demek oluyor? Yani benim mutluyuz sandığım her an ben bu duyguları tek başıma mı yaşıyordum? Hiç mi mutlu edemedim ben seni yaa! Niye sadece kardeşinle aramdaki konu üzerinden mutsuz olduğunu söylersin ki? Sen resmen tartışmaya bahane arıyormuşsun.
K:Ender saçmalama! Niye tek başına yaşamış olasın? Tabi ki ben de mutluydum ama son zamanlarda evdeki huzursuzluk bir türlü bitmedi. Neden? Senin, sizin yalanlarınız yüzünden. Ben bahane filan aramıyorum yani. Sadece sıkıldım artık aranızda kalmaktan, yoruldum anlıyor musun?
E:Peki neden aramızda kalmak veya beni cezalandırmak yerine kardeşine hak ettiği gibi davranmıyorsun? Gücün bana mı yetiyor! Ender bana aşık, nasıl olsa bana gelip yalvarır, benden vazgeçemez mi diyorsun kendi kendine?
K:Hayır Ender hayır hala anlamıyorsun, konu şu an Şahika değil senin bana ve oğlumuza söylediğin yalanlar.
E:Peki çok sevgili kardeşin benim yalanlarımı ortaya çıkarırken neden kendi yalanlarını da paylaşmadı sizinle sence? Bir düşün bakalım.
K:Ne yalanı Ender yine birbirinize iftira mı atıyorsunuz?
E:Yoo, kardeşinle bir anlaşma yapmıştık ama o bozduğuna göre ben de onun küçük sırrını sizinle paylaşmakta bir sakınca görmüyorum sadece, o kadar.
K:Yine ne anlaşması yaptınız Ender ya bıktım gerçekten.
E:Kaya ben bunu sana söylerdim tabi ki ama birincisi ben Şahika değilim onun gibi ona sinirlenip te ispiyonculuk yapmayacağım , ikincisi zaten senin benim söyleyeceklerime güveneceğine dair inancım sıfır. Çünkü sen benim kötülük yapacağıma sorgusuz sualsiz, kardeşinin tek lafıyla inanırken, onun kötülük yapacağına kanıt göstersem bile inanmıyorsun. O yüzden bu zahmete girip te sana tek kelime etmeyeceğim.
K:Sen ciddi misin şu anda?
E:Son derece!
K:Ender ben...
E:Bu arada yarın isteğini gerçekleştirmek için ilk adımı ben atacağım sen zahmet etme.
K:Ben ne istiyormuşum?
E:İşte mutsuzmuşsun ya ben de sen çok mutlu olduğun biriyle ve kardeşinle hayatına devam edebil diye boşanma dilekçesi yollayacağım sana.
K:Ender...
E:Hiç yorma kendini ben son sözümü söyledim ve gidiyorum.
Y:Anne anne dur ben de geliyorum konuşalım..
E:Oğlum ben bir iki gün yalnız kalmak istiyorum sen babanla kal beni de merak etme tamam mı hadi görüşürüz aşkım.
Y:Baba ne oldu az önce öyle yaa, bir şey yapmayacak mısın?
K:Ben de anlamadım Yiğit nasıl bu noktaya geldik anlamadım.
Y:Şahika konusuna ne diyorsun? Sence ne yaptı?
K:Ne yaptı bilmiyorum ama Ender doğru söylüyor ondan eminim. Onu benden daha iyi kimse tanıyamaz. Benim inanmayacağımı düşündüğüne göre Şahika'nın yaptığı şey hafife alınacak bir şey değil.
Y:Annem bu sefer çok kırıldı farkındasın değil mi? Seni herşeyden çok seven kadın boşanmaya kadar getirdi işi.
K:Farkındayım Yiğit ama merak etme böyle bir şey olmasına izin vermem.
Y:Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?
K:Eve gitmemiştir, beni merak etmeyin dediğine göre. Caner'e gitmiş olabilir oraya bakacağım.
Y:Şimdi mi?
K:Yeterince vakit kaybettim.

EnKay ShortsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin