Helloo!
Uzun bir aradan sonra yeni bölüm atıyorum. Bölümde olaylar kafamdakinden biraz farklı gelişti:)umarım beğenirsiniz...**
Ender elindeki mektupla gözyaşlarını artık tutamazken sevdiği adamın onu bir kere daha bırakıp gidişini sindirmeye çalışıyordu. Oysa kendisi, eve çok büyük umutlarla gelmiş barışacaklarına kesin gözüyle bakıyordu. Bu onun için ikinci bir yıkılış olmuştu ve üzgün olmasının yanında hayal kırıklığının getirdiği bir öfke de vardı içinde adama karşı. Ve kararını vermişti. Gözyaşlarını elimin tersiyle sildi ve içinden "Şimdi ağlama değil intikam zamanı" dedi. "Bu saatten sonra kimse beni böyle kandırıp ta terk edip gidemez!"
E:Alo Caner acil işimiz var.
C:Ablacım ya ne acil işi bu saatte? Hem sen Kaya'yla değil miydin?
E:Kaya beni kandırmış Caner ve şu anda gitmek üzere. Acilen durdurman lazım onu bir planım var.
C:Ya abla of abla! Ben nasıl durdurayım onu, koca adam bırak istiyorsa gitsin.
E:Ol-maz Canner! Sen beni duymuyorsun herhalde beni kandırdı diyorum eve çağırdı ama kendisi gitti. Bunu bana yapmaya hakkı yoktu şimdi derhal Kaya'yı arayıp sana söylediklerimi ona harfi harfine söylemeni istiyorum okey?
C:Okey ablacım okey!
E:Nicee!**
Kaya havalimanında ağlamaktan perişan bir halde uçağı beklerken gelen telefonla şaşkınlığını gizleyemez. Aslında içinden açmak gelmese de merakı ağır basar ve önemli bir şey olduğu düşüncesiyle telefonu açar.K:Alo Caner?
Caner telaşlı bir sesle konuşur.
C:Abi koş gel hemen ablam.
Kaya Ender'in adını duyunca telaşlanır.
K:Noluyo Caner ne oldu Ender'e?
C:Ablam... Şey... intihar etmiş şimdi hastanede.Kaya duyduklarıyla neye uğradığını şaşırır. Ender gibi birinin böyle bir şey yapabileceği aklının ucundan geçmemiştir. Üstelik sorumlusu da kendisidir.
K:Ne diyorsun Caner yaa hangi hastane geliyorum hemen.
C:Tamam abi konum atıyorum ben.**
K:Caner! Ender nerede?
C:Abi geldin mi? Midesini yıkadılar odada şimdi.(ağlayarak söyler)
K:N..nneden peki biliyor musun sen?
C:Yok tam bilmiyorum ama bulup hastaneye getirdiğinde sayıklıyordu " yine gitti" diye. Anlamadım tabi ben "kim gitti ablacım?" dedim ama cevap veremedi kendinde değildi. Saol abi ya sende koştun geldin hemen.
K:Yok canım tabi ki geleceğim önemli sonuçta. Ama çocuklara bir şey söylemeyelim olur mu Caner telaşlanmasınlar.
C:Tabi tabi söylemem ben. Bu arada ablam hisselerini devretti abi haberin vardır bugün söyleyecekti sana. Nooldu barıştınız mı bari?
K:Ne yaptı ne yaptı?
C:Sen bilmiyor muydun! Ablam söyledi sandım.
K:Hayır belki de...söyleyecekti akşam. Allah kahretsin yaa inanmadım ben yapacağına neredeyse gidiyordum.
C:Efendim abi ne dedin?
K:Ha yok bir şey yaa kendi kendime. Caner peki kime devretmiş biliyor musun?
C:Abi işte önceden planlandığı gibi Yiğit ve Erim'e pay etti ama onlar gelene kadar ben ilgileneceğim holdingle. Yani elimden geldiği kadar.
K:Ender niye ilgilenmiyor anlamadım.
C:Planları mı varmış neymiş bu akşam belli olur diyordu ama öğrenemedim tabi. Yani holdinge gelmesine engel ne planları vardı bilmiyorum.Kaya kısık sesle söylenir.
K:Gelecekti. Benimle gelecekti gerçekten yapacaktı bunu. Off çok aptalım gerçekten!D:Ender Çelebi'nin yakınları?
C:Biziz.
D:Ender hanımı görebilirsiniz kendine gelmeye başladı ama yormayın lütfen.
C:Tamamdır çok teşekkürler.
Abi sen gir istersen ben bir Emir'le konuşacağım merak etmişti o.
K:Tamam.E:Ka ya!
K:Ender. (Yatağın yanındaki koltuğa oturur ve elini tutar)
E:Ben hayal mi görüyorum şu an yoksa sen gerçekten...
K:...buradayım. Buradayım Ender senin için geldim gitmedim.
Ender elini çeker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EnKay Shorts
Cerita PendekEnder ve Kaya'nın tek bölümlük hikayelerini istek bölümler üzerine yazıyorum💕 -Gitme semeyecek misin? -Bu evden gitmeni istemiyorum Ender.