MASON
Och natuurlijk. Het is vrijdag.
Goed, net teug vn op stap me ila
Ik zucht als ik het appje lees.
Ben je dronken lieverd?
Besluit ik dan maar te vragen..
Ne dt bn k niet
Haha ik app je morgen, Slaaplekker!
Slaopleaiker
En dat is het laatste appje wat ik terug krijg.
Ik hou veel van Nena, echt veel. Maar het enige nadeel aan haar is dat op stap gaan op de vrijdag avond.
We spreken daardoor ook bijna nooit af op de vrijdag avond, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het dronken zijn.
Ze mag het eigenlijk ook helemaal niet van haar moeder, die slaapt altijd al als ze thuis komt. En ik ben geen snitch!
Nena is namelijk 17 en ik ben 2 jaar ouder dan haar. Ik weet dus wél hoe je goed om kan gaan met alcohol.
Als we samen drinken let ik ook altijd goed op haar, maar dat komt niet vaak voor.
Ik ga meestal gewoon bij een van m'n vrienden thuis zitten en drinken dan een paar biertjes of sterke drank.
Maar echt op stap? Nee dankje!
Ik denk dat op stap gaan sowieso niet echt iets voor jongens is, dat is tenminste wel mijn mening.
Ik en m'n vrienden zouden het nooit doen.Vandaag hadden Nena en ik 8 maanden een relatie. En ik met m'n domme hoofd was dat gewoon vergeten, maar tot m'n grote verbazing Nena ook!
Zij vergeet nooit zoiets.. even dacht ik dat Nena me niet meer zag zitten. Maar na vandaag is daar wel verandering in gekomen.*klop*klop*
Er word plots geklopt op mijn slaapkamer deur.
"Ja?"
De deur word geopend en daar staat Jasper.
Jasper is mijn broertje van 15.
Hij staat huilend aan de deur.
"Wat is er?" Vraag ik bezorgd.
"Het is uit met Lily!" Schreeuwt hij.
"Stt! Kom hier." Antwoord ik, en ik klop op mijn bed.
Jasper en ik hebben altijd al een goede band gehad. We hebben eigenlijk nooit ruzie, wat bij de meeste broers wel voorkomt.
"Wat is er gebeurd dan?" vraag ik rustig.
En Jasper geeft mij zijn telefoon met het whatsapp gesprek geopend.Lily:
Ik zag je wel vandaag!Huh? Ja klopt we hebben toch afgesproken?
Ik bedoel om 22:00 savonds!
Ik zat gewoon binnen schatje?
Nu ook nog liegen ook?
Ik meen het, wat is er?
Volgens mij weet jij zelf heel goed wat je fout gedaan hebt!
Ik meen het.. mijn opa was er vanavond!
Ohja? En wie is dit?
*afbeelding*Dat weet ik niet?
"Haha laat me niet lachen! Het is uit!"
*dit contact heeft je geblokkeerd*"En wie is dat meisje dan?" Vraag ik voorzichtig, en ik wijs naar de foto.
"Ik weet het niet" zegt Jasper met tranen over zijn wangen.
Ik pak Jasper vast en trek hem dicht tegen me aan.
"Je houd echt van haar he?"
"Ik hou meer van haar dan van iedereen!" Antwoord Jasper.
"Dus ook meer dan van mij?" Zeg ik om hem een beetje op te vrolijken.
"Ja, idioot!" Zegt hij met een lach terug.
"Ga gewoon eens met haar praten, in het echt!" Zeg ik rustig. Jasper kijkt me bang aan. "En als je wilt, wil ik je daar best bij helpen." Zeg ik lief.
Wat een broeder liefde he?
Jasper knikt en geeft me een knuffel.
"Dankje." Fluistert hij.
"En maak je niet te druk, Oke? Ga maar lekker slapen." Zeg ik nog wanneer Jasper mijn kamer verlaat.Ik vind het echt zielig voor hem. Hij heeft eindelijk een meisje waar hij echt om geeft, na al die mensen die vreemd zijn gegaan op hem. En ja inderdaad, ik hoor je al denken, op zo'n jonge leeftijd al?
De meeste mensen kun je niet meer vertrouwen.
Ik ben echt benieuwd wie dat meisje van de foto is.Ik denk aan Nena, hoe leuk we het vandaag hadden, zo een dag hadden we lang niet meer gehad. Dat komt vooral omdat we elkaar weinig zien. Maar opzich zit daar ook een voordeel aan, want als we elkaar dan weer zien is het bijzonder!
Bij die gedachten leg ik mijn telefoon op mijn nachtkastje en besluit ik maar te gaan slapen, Morgen ga ik namelijk wandelen met mijn ouders. En ik HAAT wandelen. En al helemaal zo vroeg. Om fucking 7:00!
JE LEEST
In love with a criminal
Romance"Hij is het gewoon" zeg ik tegen Isa terwijl ik mijn tranen van mijn wangen veeg. "Hij geeft me weer lucht als ik even onder water heb gezeten, hij geeft me licht als het donker is, hij is gewoon het water wat me dooft als ik in vuur sta.." - Het z...