Hoofdstuk 05

9 1 2
                                    

NENA

Ik rek me nog eens uit wanneer ik op mijn telefoon kijk. 14:00??? En ik barst van de hoofdpijn. Ugh kutkaters.
Ik open snel al mijn appjes en zie dat ik berichtjes heb van Isa en Mason.

Mason
Hey schatje goedemorgen? Kater?

Het valt nog mee, alleen erge hoofdpijn

Haha je moet ook niet zoveel drinken gekkie!

Ik drink niet veel!

Neuhhhh..

Daarna open ik het appje van Isa.

Isa
Hey! Vraagje! Wat doe je vanmiddag?

Vanmiddag? Hoelaat is dit gestuurd? Ik kijk en zie dat het al om 9:26 is binnen gekomen. Oeps.

Sorry, sliep nog! Hoelaat?

Slaapkop! Nu?

Ik ga zo snel mogelijk uit bed!

Dat duurt dus 3 uur..

Ik spring op uit bed en probeer me zo snel mogelijk aan te kleden. Want Isa heeft gelijk, ik ben zooooo niet goed in opstaan.
Ik hobbel dan toch maar naar de kast en trek een jurkje aan. Vandaag is het namelijk best lekker weer.
Het is een vrolijk jurkje met bloemetjes er op.
Ik haast me naar de badkamer waarna ik naar beneden ren.
"Goedemorgen mam!, ik ga naar Isa toe." Zeg ik. "Oh wat een gezellige ochtend weer." Zegt ze chaggerijnig. Maar voordat ik iets kan antwoorden ben ik de deur al uit.
Eten doe ik wel bij Isa.
Ik pak mijn fiets en fiets zo snel ik kan naar Isa toe.
"Sow jij bent snel!" Zegt Isa.
Ik knik "waarom sta jij al buiten?"
"Ja ik dacht het duurt nog wel ff met jou, dus ik had eerst met iemand anders afgesproken."
"Oh dus ik heb me voor niks gehaast" zeg ik terwijl ik alweer omkeer.
"Nee..nee je kan toch mee?" Antwoord Isa snel.
"Wie is het dan? En waarheen?"
"Novi, en we gingen naar het parkje"
Ik knik instemmend.. Novi?...wie is dat ook alweer?..

Niet veel later komt er een jongen op een mountainbike aangefietst.
Mooi bruin haar, heldere ogen. Wacht eens!.. dat is de jongen van het café!. Wat is hij toch verschrik.. nee.. Nena..
ik werp mijn blik snel af.
"Hoi!" Zegt hij blij.
"Hey!" Antwoord Isa.
Ik voel de ogen branden in m'n rug.
"Is dat niet dat meisje dat er bij was in het café?" Vraagt hij dan. "J.." begint Isa.
"Ja dat ben ik!" Antwoord ik snel en bot er tussen door.
Sow waarom moet ik zo bot doen?.
"Zullen we maar dan?" Zegt Isa snel, want zij weet dat ik nu ongemakkelijk ben.
"Isgoed!" Zegt Novi.
We pakken onze fietsen en fietsen naar het parkje. In ons dorp is namelijk een super mooi wandel park met bijgelegen meertjes.

Als we er eenmaal zijn besluiten we eerst een rondje door het park te lopen.
"Dus. Novi, dit is Nena en Nena dit is Novi" zegt Isa dan.
Ik ga maar beleefd zijn..
ik steek mijn hand naar Novi uit, hij pakt hem vast en schud hem. Damn.. een tinteling schiet door m'n lijf.
Hij lacht, omdat hij het volgensmij door heeft gehad. Shit!. Ik hoop dat hij weet dat ik een relatie heb!
"Oke nu jullie elkaar kennen lopen we door, want het was akward." Zegt Isa lachend. Ik en Novi lachen instemmend.

Wanneer we bij een meer aankomen, stoppen we. Isa heeft blijkbaar een picknickkleed mee genomen en klapt hem open op het gras. Ook heeft ze allerlei lekkers bij zich.
"Oke, dat komt goed uit, want ik heb nog niks gegeten!" Zeg ik dan.
"Ahaa! Dat verklaart de chagrijnige Nena!" Zegt Isa dan. "Hou je bek!" Roep ik. "Kijk, dat bedoel ik."
"Shut up!" Zeg ik lachend en geef haar een duwtje.
Novi zit stiekem ook mee te grinniken, maar dat wilt hij volgensmij niet al te veel laten merken.
"Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?" Vraag ik dan.
"Uh..lang verhaal!" Antwoord Novi.
"Ik heb de tijd hoor" zeg ik nonchalant.
"Nou, wij hadden ooit een crush op elkaar." Zegt Novi dan. Ik zie Isa beschamend weg kijken.
"Waarom hebben jullie dan nooit wat gekregen? Als ik vragen mag."
"Dat leg ik nog wel eens uit." Zegt Isa snel. En het blijft een lange poos stil.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 11, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In love with a criminal Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu