3.7

1K 139 21
                                    

"Minho daha güzel dans ediyor tamam mı?"

"Hayır Hyunjin yedi bitirdi. Minho diye bir şey yok."

İkisi de parktaki salıncakların üzerine tünemiş Hyunho ikilisinin mix & max performansını izliyordu. Bir yandan da birbirlerine laf sokmayı ihmal etmiyorlardı.

"Hyunjin hayır ya!"

"Ay öpüşecek mi bunlar imdat!"

Dansın bir kısmında ikili birbirine çok yaklaşmıştı. Neredeyse dudak dudağa değeceklerdi birbirlerine.

"Jisung sus ucube."

"Asıl sen sus Felix varoşu. Minho olmasa hayatta katlanmazdım bu iğrenç şeye."

"İğrenç bir şey varsa o da Minho'nun dansı. Şuna bak odun gibi duruyor."

"Hyunjin'e bak asıl, yorgan döşek atsınlar da uyusun bari. Hyunjin varoşu yatsın kalksın Lee Minho'ya dua etsin dansı kurtardığı için."

İkisi de performansa bok atıyordu ama tekrar tekrar izliyordu.

"İnanamıyorum bir de röportaj vermişler!"

Felix dudaklarını dişleyerek röportaj videosunu açtı. Hyunjin ve ezik Minho yan yanaydı yine.

"Minho'm benim ya ne kadar asil. Keşke sadece o konuşsaymış diğerinin röportajı zaman kaybı."

"Hwang Hyunjin senin favını solladı bak."

"Nerede solladı ya? Lee Minho olmasa zavallı ezik Hyunjin adını duyuramazdı bile. Buraya çıkmayı hayal bile edemezdi.

"O yüzden mi favın artist of the month olamadı?" Felix kahkaha attı.

"Favın torpilli olmasa nah seçilirdi."

"Madem torpilli o zaman senin favına da yapsınlar torpil ama şirketi bile batırmasından korkup güvenemiyordur."

Felix güldükçe Jisung sinirleniyordu ve en sonunda kaçınılmaz son yaşandı.

Han Jisung ve Lee Felix saç baş kavgaya girişti.

Bu fic zaten kurgu ama gerçekte de idolleri böyle dragleyenler var ve onlara çok üzülüyorum.

fan | hyunlix, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin