Yuh 7k olmuş hepinize öpücük <3<3
''Şşşt kalk lan.''
Felix ayağıyla kanepenin üzerinde uyuklayan Jisung'u dürttü.
''Sana diyorum Jisung uyansana. Ölme bak sakın başıma kalma. Uğraşamam seninle."
"Sus bi ya sus ağzına sıçtığım ne istiyorsun?" Jisung gözlerini açtı ve Felix'e baktı.
"Saçlarımı kurut."
"Niye?"
"Ben keyfim ve kahyası bunun böyle olmasına karar verdik de ondan."
"Git kendin kurut be manyak elin ayağın tutuyor."
''Minho'ya ifşanı atarım.''
İfşa ve Minho kelimelerini aynı cümle içinde duyan Jisung gözlerini açıp tekrar Felix'e baktı.
''Ne ifşası lan?''
''Uyurken fotoğrafını çektim mal gibi çıkmışsın. Minho'ya atayım da gör. Soğusun senden.''
''Bak yapma sikerim.''
''Saçımı kurut o zaman.''
''Hay sokayım senin saçına yürü ya.''
Banyoya gittiler. Felix tabureye oturdu ve Jisung da saç kurutma makinesiyle Felix'in saçlarını kurutmaya başladı ama ayakta uyuyordu.
''Ay saç diplerimi yaktın!''
''Öf bir sabit dur sen de.''
Jisung makineyi kapattı ve kapının alacaklı gibi çalmasıyla ikisi de birbirine baktı.
''Bu kim?''
''Nereden bileyim salak mısın?''
''Lan yoksa kumar falan oynadın da alacaklılar mı dayandı kapıya?'' Jisung korkmuştu.
''Gidip baksana kimmiş merak ettim.'' Felix aynaya bakarak konuştu.
''Felix burası senin evin mal. Niye ben bakıyorum?''
Felix üfledi ve kapıya yürüdü.
''Aa iyi akşamlar efendim nasılsınız?''
Üst kattaki huysuz komşusuydu gelen.
''İyi akşamı mı kalmış neredeyse sabah olmak üzere.'' Kadın huzursuzca konuştu.
''Ehe.'' Felix gergin bir şekilde gülümsedi.
''Ne bu gürültü? Gecenin bu saatinde ne yapıyorsunuz siz?''
''Ya teyzeciğim benim bir arkadaşım var da laf aramızda kalsın sinir bozucu bir şey. Gece gece duşa girmiş sonra da tutturdu saçımı kurut da kurut diye.''
Felix başını çevirip içeriye baktı sonra kapıyı iyice örttü ve kadının üzerine yürüdü. Kadın korkmuştu. Felix kadına eğildi.
''Eğer istediği bir şey olmazsa krize giriyor. Bir keresinde sevgilisi on dakika gecikti diye o günü zehir etti çocuğa. Belalı bir tip yani. Eğer saçını kurutmazsam beni parçalar o yüzden yapmak zorundaydım. Rahatsız ettiğim için çok özür dilerim. Ben ona sakinleştiricisini vereyim de uyusun artık. Hadi size de iyi geceler, saygılar hürmetler efendim.''
Kadın alık alık bakarken Felix gülümsedi ve kapıyı kapattı. Sonra Jisung'un yanına geri döndü.
''Neredeydin?''
''Komşu gelmiş gürültü yapıyorsunuz diye. Aman manyağın teki ya. İki çıt çıkardık diye insan kapıya dayanır mı hemen? Dedim yapacak bir şey yok. Çok rahatsız olduysanız özür dileriz ama biz de genciz güzeliz eğleniriz dedim.''
Jisung uyukluyordu.
''Ay hadi kalk sana da bir şeyler yapalım.''
''Ne?''
''Saçlarını boyayalım mı?''
''Siktir git.''
''Jisung sıkılmadın mı bu renkten?''
''Of Felix biz seninle düşmanken daha iyi anlaşıyorduk ya.''
''Ateşkesi teklif eden sendin salak.''
''Minho fanwar yapmamı istemediği içindi tamam mı?''
''Hâlâ aşık mısın ona?''
''Evet.''
''Hadi kalk saçlarına bir şeyler yapalım çok tipsizsin böyle.''
''Ne varmış tipimde?''
''Hiçbir şey yok işte. Biraz renk katalım.''
''Boyayalım deme daha yeni boyattım.''
''Bok gibi olmuş boyan ama sen bilirsin o zaman maşa yapalım ya da bigudi saralım.''
''Bu gece uyku yok anlaşıldı.''
''Ya kızım azıcık çeki düzen ver kendine. Fotoğraf çekin ve çekindiğin fotoğrafları Minho'ya at. Sana dibi düşsün.''
Bu defa banyodaki tabureye Jisung oturdu ve Felix maşayı ayarladı.
''Yakma bak saçımı.''
''Of zaten yanmış ben neyini yakayım?''
''Neresi yanmış be mal?''
''Şaka yaptım haha.''
Felix Jisung'un saçlarına maşa yapmaya başladı.
''Hyunjin'e barıştığımızı söyledim.''
''İyi.''
''Minho'ya laf söyleme artık dedi.''
''Söylemeyeceksin zaten.''
''Sen de Hyunjin'e bir şey demeyeceksin.''
''İyi tamam.''
''Ama hâlâ Hyunjin daha iyi dans ediyor.''
''Aynen kanka gördük. Tüm ilgiyi Minho topladı. Hyunjin'e de ayıp olmasın diye bir iki bir şey söylemişler.''
''Kanka sence varoş Minho Hyunjin gibi olabilir mi bir düşün.''
''Yok aşko kimse ucube Hyunjin gibi olmak istemez inan bana.''
Ortam gittikçe kızışıyordu.
''Jisung bak beni sinir etme.''
''Haha ne yaparsın yoksa?"
"Bak maşayı götüne sokmadan önce sus ve Hyunjin'in daha iyi olduğunu kabullen."
"Ne oldu kızardın öyle bi?"
"Ne kızaracağım be?"
Jisung'un maşası bitti. Çok sevimli olmuştu. Yine kapı çaldı.
"Yine mi komşuların geldi?"
"Ne bileyim be bakmaya gidiyorum."
Felix bıkmış bir vaziyette kapıyı açtığında karşında dört tane gerizekalıyı görmeyi beklemiyordu.
"Selam!!!"
Alın bu da Jilix'in kanka olma hikayesi. Mantık ve anlam aramayın akskaldqoeıeqoeı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fan | hyunlix, minsung
FanfictionHwang Hyunjin hayranı olan Jiniret Felix ve Lee Minho hayranı olan Leebit Jisung twitterda sürekli kavga ederler ve birbirlerinin idollerini draglerler. Tamamlandı. 27.06.22 - 25.08.22