Fic geçen hafta 5k oldu diye kendi kendime kutlama yapıyordum şimdi 6k olmuş okuyan herkese bolca teşekkür <3<3
Hastanenin acil bölümünde serum yiyen Felix'in ve Jisung'un başında Minho ve Hyunjin vardı. Geç vakit olduğu için çok kalabalık değildi neyse ki. Onları tanıyan birkaç hemşire ile fotoğraf çekinip imza verdiler.
Jisung gözlerini açtığında ışık gözlerini aldığı için geri kapattı gözlerini. Minho müdahale etmeden izliyordu onu. Jisung yeniden gözlerini açtığında karşısında Minho'yu buldu.
''S-sen...''
''Merhaba Jisung.''
Minho'nun sesini duyunca gerçek kafasına dank etti ve bu defa irice açtığı gözleriyle baktı.
''Ay ben en son bayılmışım yani nasıl oldu anlamadım. Arkamdan gelen sen miydin yoksa?'' Jisung'un jeton düşecek gibiydi artık.
''Jisung bak ben çok ama çok özür dilerim sadece-''
''Manyak mısın asıl ben özür dilerim korkup bayıldığım için. Sadece çok fazla korkmuştum ve anksiyetem de tetikleyince-''
Jisung'u susturan şey Minho'nun alnına kondurduğu öpücük oldu. Jisung öylece kalakaldı.
''Düşüncesizlik ettim. Bunun hoş sonuçlar meydana getirmeyeceğini bilmem gerekiyordu. Korkmuş halini görünce kendimden nefret ettim.''
''Üf manyak mısın bayılıyorum sana. Ne demek kendimden nefret ediyorum?''
''Gerçekten bana bayılıyor musun Jisung?''
''Aşko ben senin için ne fanwarlara girdim bilsen, sana laf söyleyen herkesi bir güzel silkeledim. Başta da Jiniret Felix olmak üzere.''
''Teşekkür etmeli miyim?''
''Yok canım ne teşekkürü? İçimden geldiği için yapıyorum.''
Minho gülümsedi.
''Bana verdiğin değer çok hoşuma gidiyor biliyor musun? Bazen kendini suçladığın çirkin görüğün tweetlerini okuyorum ve tek söyleyebileceğim şey kendine haksızlık ettiğin. Çok güzelsin Jisung.''
''Yiaa güzel miyim gerçekten?''
''Evet güzelsin hem de benim güzelimsin.''
''Ne?!''
Jisung duyduğu cümlelerle yeniden bayıldı. Minho panik oldu yine.
''Jisung yine mi ya? Her iltifat edişimde bayılacak mısın gerçekten? Uf ya uf!''
Minho hemşireyi çağırmak üzere odadan çıktı
***
Hyunjin Felix'in uyanmasını beklerken saçlarını okşuyordu. Gerçekten çok pişmandı ve Felix'in o halini görmek çok üzmüştü.
Hyunjin Felix'in solgun yüzünü inceledi. Çilleri çok hoştu ve Hyunjin onları tek tek öpmek istedi. Bir ara Felix kıpırdandı ve uyanmaya çalıştı.
''N-neredeyim ben?'' Başını ovuşturdu.
''Hastanedesin.''
Felix Hyunjin'in yüzüne baktı. Rüya görme olasılığı yüzde yüz olabilir miydi?
''Merhaba Felix.''
''Merhaba.''
''Umarım biraz daha iyi hissediyorsundur.''
''Seni gördüm ya iyi hissetmemem mümkün değil.''
Hyunjin genişçe gülümsedi. Kısık gözleri daha çok kısıldı.
''Ben kelebekten korktuğunu bilmiyordum çok üzgünüm.''
''Olsun ya geçti gitti hem nereden bilecektin ki? Sen de haklısın.''
''Bana olan sevgin çok hoş hissettiriyor.'' Hyunjin Felix'in gözlerinin içine baktı.
''Burada hoş olan tek şey sensin.''
Hyunjin Felix'in elini dudaklarına götürdü ve öpücük kondurdu.
''Gerçekten özür dilerim.''
''Hyunjin özür dilenecek bir şey yok. Bilerek yapmadın ki sonuçta.''
''Öyle ama yine de-''
''Özür dileme artık.''
''O zaman telafi etmeme izin ver.''
''Neyi?''
Hyunjin odadan çıktı gitti ve Felix tek başına kaldı.
''Hiii ay yoksa yüzük almaya mı gitti? Ay yoksa evlilik teklifi mi edecek? Tamam hastane ortamı tuhaf bir yer ama önemli olan faaliyet zaten değil mi? Evet evet evet seninle evlenirim erkeğim benim.''
Felix kendinden geçmişti.
Hyunjin çok geçmeden odaya geri döndü. Elinde kahve bardağı vardı. Felix hayal kırıklığına uğrasa da bunu belli etmedi. Hyunjin Felix'in yanına oturdu.
''Kahve keyfini mahvettim ve benim yüzümden içemedin. Umarım afiyetle içersin.''
''Hyunjin ne gerek vardı?''
''Hadii al lütfen.''
''Ay tamam alıyorum o zaman.''
Kahve soğuk olduğu için Felix bardağı dikti ve büyük bir yudum aldı. İçtiği yudumu yutmuştu ki...
''H-hyunjin...''
''Ne oldu?''
''Bunun içinde...''
Felix midesinden bir şeylerin yükseldiğini hissedebiliyordu.
''Tarçın mı var?''
''Evet, özel üretimmiş. Hoşuna gider diye düşündüm.''
''Hyunjin ben tarçından tiksinirim ve tarçına alerjim var.''
Felix zor konuştu. Yüzünü buruştururken eliyle ağzını kapattı ama kendini daha fazla tutamazdı. Lavaboya gitmek için zamanı yoktu artık.
Felix daha fazla dayanamadı ve içtiği kahveyi Hyunjin'in üzerine kustu.
Hyunlix ve Minsung olaysız bir şekilde flört edecekler ama yazar izin verirse jahsdkjdhka şaka şaka. Gerçekten bu ficte mal olmayan insan yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fan | hyunlix, minsung
FanfictionHwang Hyunjin hayranı olan Jiniret Felix ve Lee Minho hayranı olan Leebit Jisung twitterda sürekli kavga ederler ve birbirlerinin idollerini draglerler. Tamamlandı. 27.06.22 - 25.08.22