2.6

1.1K 168 103
                                    

''Of bu güzel değil sanki ya!''

Jisung sabahtan beri giyip çıkardığı bilmem kaçıncı kıyafeti yine beğenmezken Chan sabrının son sınırlarında olduğunun farkındaydı.

''Jisungum bebişim geçen sefer kot tişört giyip gitmiştin şimdi neden beğenmiyorsun? Gayet de güzeldin be.''

''Ama herkes uglyshaming yaptı bana. Bu defa çok güzel olmam lazım hyung.'' Jisung'un sesi titrerken başını eğdi.

Sarışın kıvırcık saçlı olan küçüğün bu tavrıyla içinin acıdığını hissetmişti. Jisung'un çenesini tuttu ve kendisine bakmasını sağladı. Jisung tombiş yanaklarıyla ve yuvarlak gözleriyle çok sevimliydi.

''Bunun seni üzdüğünü biliyorum ancak üç beş kendini bilmez anonim hesap yüzünden uzun zamandır kendini üzüp soyutluyorsun. Sen çok güzel ve sevimli birisin Jisung. Idolün ile tanışacağın için mutlu ve heyecanlı olman gerek. Gerçi daha önce tanıştın ama sonu acilde bitti.''

Chan kıkır kıkır gülmeye başladı. Fotoğrafı çekindikten sonra Jisung'un Minho'nun gözlerinin içine bakarken küt diye düşüp bayılması ve Minho'nun irice açtığı gözleriyle yerde yatan Jisung'a bakarken ne yapacağını bilememesi komikti.

''Gülmesene ya! Rezil oldum zaten iyice.''

''Bu defa olmamak için sakin olacaksın. Unutma, Minho da bir insan ve seni yemeyecek.''

Jisung sevimli suratıyla hyunguna baktı. Haklıydı.

"Yemez değil mi?" Saf saf sordu.

"Yemez korkma. Şimdi cesaretini topla ve aynaya bak. Ne kadar harika göründüğünü kabullendikten sonra iyi hissedeceksin. Gereksiz insanlar her zaman konuşur. Ayrıca sen twitterda Felix ile kavga eden çocuk olamazsın ya. Senin gibi minnoş biri tweet atarken nasıl bu kadar savage olabiliyor anlamıyorum."

"Felix Minho hakkında konuşmayı keserse ben de kavga etmem. Kimse kusura bakmasın Minho kırmızı çizgimdir. Ayrıca senin de Felix'in kankası Changbin ile sevgili olduğunu unuttum sanma."

Jisung son cümlesini söylerken kaşlarını çatıp parmağını sallamıştı. Chan korktuğunu itiraf etmeliydi.

"Canım ne yapayım aa hem bakarsın belki siz de Felix ile birbirinize aşık olursunuz."

Jisung kusuyormuş gibi yapınca Chan kahkaha attı. Cidden çok salaktı bu çocuk.

***

"Changbin silahımı getir!"

Felix seslendiğinde Changbin içeriden elinde money gun ile geldi ve Felix'in eline tutuşturdu.

Felix kahkaha atarak dolarları saçtı.

"Ne yapıyorsun kanka?"

"Bizde bu silah varken sırtımız yere gelmez Changbin. Hyunjin ile görüntülü konuşma şansı bana çıkmamış olabilir ama ben ne yaptım? Bastım parayı ve imza gününe bilet aldım. Hyunjin bana aşık olmalı hem varoş Jisung varoş Minho ile tanıştıysa ben de Hyunjin ile tanışabilirim."

"İyi de zaten tanışmadın mı? Fotoğrafınız bile var."

"Hayır gerizekalı o aceleyle çekilmiş bir fotoğraftı."

Changbin bir şey demedi.

"Sen de geleceksin."

"Yok ya."

"Ne demek yok ya?"

"Ben bu fanlık işini bıraktım artık Felix."

"Hyunjin bu mal mısın? Sıradan bir idol değil."

fan | hyunlix, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin