#1. Tepki⊹ ࣪˖⁩ ꒦꒷ ʾ˓𖤣

848 29 14
                                    

Tepki: İlk buluşmamız nasıl olurdu ve bizi nereye götürürlerdi ?

~Dream🥦💚: Gayet sakin bir buluşmaydı beraber sessiz sakin bir ormana gittiniz. Sana her saniye iltifat etti ve her zaman gülümsüyordu. Biraz etrafta gezindiniz sonrasında çimenlik bir alanda piknik yaparak günü tamamladınız.

~George🍄💙: Seni güzel bir otele götürdü ve pijama partisi yaptınız filmler izlediniz ve sabaha kadar karaoke yaptınız çok eğlendiğiniz bir gece oldu.

~Sapnap🔥🧡: Seni günbatımında bir çin restorantına götürdü beraber birçok Asya yiyeceğini denediniz her yemek yerken sana bakıp gülümsüyordu sonrasında ise sahilde biraz yürüyüş yaptınız sonrasında seni öpmeye çalıştı (karar senin istersen öpmesine izin ver garibimin, o kadar şey yaptı sana :D)

~Badboyhalo🍪: Evde kaldınız ve birsürü yeni muffin tarifi denediniz sonrasında beğendiklerinizi bir kitaba yazıp kendinize ait bir muffin tarif kitabı hazırladınız.

~Karl🎨👾: Seni öncelikle kaykay sürmeye götürdü neredeyse 2 saat boyunca kaykay sürdünüz eve gittiniz ve yorgun düşmüştünüz biraz dinlendikten sonra beraber manikür pedikür yaptınız.

~Quackity🎲♠️: Sana nereye gideceğinizi söylememişti arabada gözlerini açmana dahi izin vermedi arabadan inerken seni belinden tutup içeriye girdiniz ve gözünü açtığında gazinoda olduğunu fark ettin önce pek hoşlanmamıştın ama o gece kumarın dibine vurmuştunuz.

~Tommy👱🏻‍♂️💫: Pek gitmeye niyetli değildi. Eğer zorlamasaydın gitmeyecekti. Seni arcane'e (oyun salonuna) götürmüştü. İlk başlarda fazla eğlenmiyordu ama ona kazandığın biletlerle peluş oyuncak alınca neşelendi ve saatlerce oyunlar oynadınız kazandığınız biletlerle ise oyuncaklar aldınız.

~Tubbo🐝🌻: Seni göl kenarına götürmüştü ilk başta herşey harika gidiyordu fakat birkaç saat sonra Tubbo bir kovan gördü ve kovana yaklaşınca onu arı soktu. Önce çok panikledin ve sonra onu hastaneye götürdün. Yaptığından pişman oldu ve seni başka bir buluşmaya götüreceğine söz verdi.

~Ranboo⚫👑⚪: Çok duygusal bir gündü , seni sinemaya götürdü. Hangi filmi izleyeceğinizde kararsızdınız sonra beraber drama filmi izlemekte anlaştınız arkalarda 2 koltuk aldınız. Filmde çok üzücü bir sahne gelmişti ve senin gözlerin dolmuştu bunu farkedince gülümseyerek sana sarıldı.

~(♾)Technoblade🐷👑: Gitmemeye yeminliydi ama sana kıyamadı ve seni lunaparka götürdü. İlk başlarda sadece seni izliyordu senin ne kadar mutlu olduğunu görünce istemsizce sana katıldı.

~Wilbur🎸:Rüya gibi bir buluşmaydı. Seni kendi konserine götürdü konser bitiminde seni sahneye davet etti ve beraber "your new boyfriend" söylediniz şarkınızı bitirdiğinizde ise seni öptü.

~Eret👑🏳️‍🌈: Seni Avm'ye götürdü. Beraber bir mağazaya giyip birsürü elbise denediniz en çok beğendiklerinizi aldınız ve sonrasında beraber bir kafeye gidip dedikodu yaptınız.

~Philza🕊🍃: *Baban ama evde güzel bir baba-kız/oğul gecesi yaptınız*

~Nihachu🐰💕: Seni çok sevimli bir hayvan pastanesine götürdü. Beraber kahve içip hayvanları sevdiniz sonrasında hayvanların tatlılığına dayanamayıp beraber bir tavşan sahiplenmeye gittiniz.

~Jschlatt🥂🐑: Seni bara götürdü. Çok fazla içmiştiniz o yüzden deliler gibi dans edip "one last kiss" söylediniz ama sarhoşken çok eğlenmiştiniz o gün sizin en güzel gününüz oldu.

~Fundy🦊: Seni hayvanat bahçesine götürdü. Aslında onun tek amacı tilkileri görmekti ve amacını da yerine getirdi seni biraz orada oyaladı sen tilkilere bakarken hayvanat bahçesindeki hatıra mağazasından sana tilki simgeli bir bileklik aldı hediyeye çok sevindin ve beraver bir süre daha hayvanat bahçesinde gezindiniz.

𖧧𖥧𓇣𖤥𐇵

#𝘩𝘺𝘢𝙘𝙞𝙣𝙩𝙝

Eğer okuduysanız tepki fikri verirmisiniz :>*

Thank yuu <3

Dream Smp Tepki !!! ⊹ ࣪˖⁩ ꒦꒷ ʾ˓𖤣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin