Gökkuşağından dışlanmış siyahın hikayesi

8 1 0
                                    

Sabah belki ilk defa bu kadar erken kalkmıştım. Az uyumama rağmen uykumu almıştım yine de dünkü olaylardan kalma bir huzursuzluk vardı içimde.

Gerçekten muhtemelen yeni arkadaşlarımla tanışmam baya bi olaylı geçmişti ama heyacanı severiz yani sıkıntı yok.

Tam bunları düşünmüşken en yakın arkadaşım kankitoşkom, best. Friend. FOREVER. Canım, kalbim, ruhum ve hayatımda muhtemelen şahit olduğum en sigma, alfa bitanem Lucy den bildirim geldi.

Yattığım yerden elimi uzatıp telefonumu kavrayıp bildirime baktım. Lucy görüntülü konuşmak İçin mesaj atmıştı hemen geleceğimi yazıp yataktan kalktım ve kenarları altın kaplama sürgülü cam kapıyı açıp banyoma ulaştım. Geceliğimi çıkarıp duş alıp cilt bakımlarımı yaptıktan sonra sabahlığımı giyip saçımı özensizce havluya sarıp banyomdan çıkıp yatağımın üstünde bıraktığım telefondan bir yandan Lucy'i arayıp diğer yandan perdeyi açmak İçin yürümeye başladım.

Tam devasa perdeyi açarken Lucy telefonu açtı tam o an ona anlatmam gereken şeyler olduğu aklıma geldi.
-LUCY
L: Pelinsum?
Lucy her zamanki sabah sesiyle cevap verince onun da yeni kalktığını anlamış oldum.
- Dinle bak sana neler anlatıcam
L: Anlat bakalım
Yaklaşık yarım saat boyunca yaşadıklarımı bütün detaylarıyla anlattım
L: Bekle ya sen ciddi misin?
- DEĞİL Mİ DEĞİL Mİ... gerçi kusura bakma ilk önce sen aramak İçin sormuştun ne anlatıcaktın?
L: Ah şey ya Ben Amerika'dan Türkiye'ye geliyorum da onu söy-
-NEEEĞE LUCY SEN CİDDİ MİSİN NE ZAMAN
L: PELİNSU NE DİYORSUN SEN BEN ALFAYIM CİDDİ OLAMAMA İHTİMALİM VAR MI
-A-Ah doğru üzgünüm, Ben sadece çok heyecanlandım
L: Neyse sorun değil kim olsa heyecanlanır zaten, haftaya oradayım bekle beni
- TABİKİ ÖPTÜM
L: Baay
Telefonu kapatıp resmen yatağa atladım, Lucy geliyordu LUCY TÜRKİYE'YE GELİYORDU
Lucy muhtemelen gördüğüm en Alfa ve sigma erkek olduğu için kendimi aynı seviyede gördüğüm tek kişi o yani diğer fakirlerin ve düşük sınıfın yanında biz birbirimizi tamamlıyorduk resmen.

Tam o sırada kapı çaldı
-GİR
Hizmetli 3 Bihter: Pelinsu Hanım kahvaltı hazır,aileniz sizi aşağıya bekliyor
-Geliyorum çatlamasınlar
Bihter: tabi...
Yatağımdan hoplayıp terliklerimi giyip sabahlığımı düzeltip aşağı doğru yol aldım.

Merdivenlerden aşağı inip devasa kapıyı açtım yüzüme vuran ışıkla karşı karşıya geldiğim için yerime giderken gözlerimi ovuşturdum.
Cengiz Daddy: Günaydın Kızım,Hayrola erkencisin?
-Günaydın Cengiz Daddy, Dün yaşadığım travmadan dolayı erken uyanmak zorunda kaldım
Meral Mommy: Ah Kızım istersen bugün okula gitme, dün gerçekten kötü bir gündü ve zaten sana başlangıç olarak 6 seanslık psikolog ayarladık bile
- Ah tabi atlatmaya çalışıcam Mommy, ama psikolog?
MM: Nikiyatri'den biri, merak etme işinin en iyilerinden kızım
- tabi...

Tam o sırada yemeğim önüme geldiği için dikkatim dağıldı. Yemekte bugün altın kaplama hıyar, trüf mantarlı menemen ve pankeyk vardı.

Hemen yemeğimi bitirip odama doğru yol aldım, Odama vardığımda makyaj aynamın önünden geçerken burnuma baktım... kızarmıştı... artık her aynama baktığımda bu kızarıklık mı olucaktı, hayatım boyunca bu kötü günün anısını yanımda taşımam Tanrı tarafından hatamı hatırlamam İçin bir lütuf muydu yok lanet mi?

Tam o sırada telefonum bugün 2. Kere bildirim aldı. Tabiki fanlarımdan gelen tonlarca bildirim vardı eminim ama normalde çoğu bildirimim sessizde o yüzden gerçekten merak etmiştim. Telefonumu elime alıp bir yandan cilt bakımımı yapıp diğer yandan bildirime bakmaya başladım.

Bildirime tıkladığımda numara kayıtlı değildi ve sonunda telefonun kilidi açıldı.
- Üzgünüm Prenses, kendimi nasıl affettirebilirim?
-Berkjan
-efendim?
Tabiki Berkjan olucaktı başka kim Pelinsu Sabankoç'a böyle geveze ve ukalaca bir şekilde yazabilirdi.
-kendini affettirmek için....
devamına ne yazabilirdim ki hayatımda her şeye sahiptim ve ayrıca Berkjandan beni rezil ettiği için intikam almak zorundaydım o yüzden aramızı bozmamam gerekti gerçi benim gibi bir güzellikle aynı çeşit molekülü soluduğu İçin şanslı yani onu başımdan savsam bile koşarak yanıma gelicek ama yine de pişmanlıktan intihar etmesine karşı önlem almam gerekir.

Cümlenin devamını nasıl tamamlayabilirdim ki? Biraz düşündüm ve sanırım bulmuştum sarışın çıtırın bende numarası olmadığı İçin nasıl aramızı yapıp maniti olabilirdim ki gerçi o Berkjan kadar kaslı ve sıcak değildi ve Berkjan kadar bad boy bi sırıtışı yoktu ama iş görürdü.

-Kendini affettirmek için bizi bir yerlere götür
B-bizi?
-Aras, Ben ve Sen ?
B- Atla arabaya
- Ne arabası
Tam o sırada Hizmetli ( adını bilmiyorum 11. Hizmetli sanırım?) koşarak içeri girdi
H: Ö-Özür dilerim Pelinsu Hanım ama acil heh* acil sizi istiyorlar

Kim olur da benim travma sonrası kendime ayırdığım zamanı çalmaya cüret edebilirdi?! Hemen sabahlığımla, kafamdaki havluyla ve cilt bakımı İçin kullandığım yüz maskemle aşağı merdivenlerle indim. Bahçe görevlisi sonunda bir işe yaradı ve kapıyı açtığında karşımda üstü açık arabasıyla Aras ve Berkjanı bana sırıtırsın gördüm.

Sonbaharın ılık rüzgarı yanaklarıma vururken ayağımdaki ev terlikleriyle omuz silkip sırıtıp yanlarına gittim
-SİZ NE-
dediğim anda berkjan şöför koltuğundan uzanıp elimi tutup beni arabaya attı ve gaza bastı ne olduğunu anlayamadan yola koyulmuştuk bile

-BERKJAN NOLUYOR dedim sırıtarak
B- Seni bir yere, favori yerime götürüyorum...
-Ama neden
B- Çünkü sen de bizim gibisin
- Siz ?
ARAS- gökkuşağından dışlanmış
BERKJAN- Siyahın hikayesi...
-B-BEN

diyebildim yanağımdan akan mutluluk göz yaşlarıyla araba son hız giderken kafamdaki havluyu çıkarıp simsiyah saçlarımı rüzgara bırakıp rüzgarı hissetmek için gözlerimi kapattım.

B: TAKIL BİZİMLE HAYATIN RENKLENSİN ÇOK TAKILMA GÖKKUŞAĞINA DÖNERSİN
A: AHAHAHAAAA

Yolculuğumuz böyle kahkahalar ve mutlulukla geçti nereye gittiğimizi bilmiyordum ama umrumda da değildi sonuçta 3'ümüzün de gidicek bir yeri yoktu biz ne gökkuşağına dönecektik be de beyaza dönüşücektik. BİZ GÖKKUŞAĞINDAN DIŞLANMIŞ SİYAHTIK VE BU DA BİZİM HİKAYEMİZDİ.

EEEE CANLAR NASIL BULDUNUZ BENİM İÇİN ÇOK KEYİFLİ BİR BÖLÜMDÜ GERÇEKTEN UMARIM DOSTLUKLARI BÖYLE DEVAM EDER Bİ DE ŞU İBAN ATMAMA RAĞMEN PARA GÖNDERMEYENLER VAR GECE EVİN KAPISINI KİTLESENİZ BİLE CAMDAN GİRİP SİZİ ÖLÜMÜNE BOĞUP CESEDİNİZİ KURU KAN LEKELERİ ARASINDA ÇÜRÜMEYE BIRAKIRIM ATIN ŞU PARAYI NEYSE CANLAR SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMM

TBOBS /The Best Of Berkjan Story/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin