Lauren

970 35 0
                                    

       În mașină Will se tot uita la mine ,cei drept și lui ii sta bine la patru ace !

- Ții minte când ți-am spus ca îți stă bine la camasa ?

- Parca...da!

-   Vezi ca am avut dreptate ?

- Îmi sta ?

- Mie una îmi place foarte mult !

- Ma înnebunești!

Și începe sa rada.

Am ajuns la locație.

- E , pe un podium de sticla , deasupra unei stânci ?!

- Da...destul de extravagant !

- Prea....

- Haide! Și imi întinde bratul.

Ma apuc de el si intram.

La întrare un ospătar oferă pahare cu șampanie.  Luam amândoi câte unul și mergem la o masa.

Muzica e foarte stilata! Diferita de genul de la petrecerile la care am mai fost înainte.

Un bărbat cu barba neagra și inalt vine spre noi :

- Ooo ! Domnule Shotton, ce faci ?

- Bine Miguel! Tu ?

- Cat se poate de bine ! Vad și o domnișoară foarte,  foarte frumoasa !

- Ma numesc Lauren !

- Lauren...

Apoi îmi săruta mana :

- O adevarta frumusețe de fata ! Ma întreb unde ai găsit-o? Și se uita la Will .

- La Luxemburg!...

Își întoarce privirea la mine :

- Recent! A fost dragoste la prima vedere!

Apoi ma duc lângă Will și îl țin de mana. El recepteaza și ma tine înapoi:

- Frumos! Mi-as fi dorit și eu sa merg la Luxemburg și sa găsesc o printesa !

- Miguel! Dute și vezi-ti de treaba !

-  Prea bine ! Sa va distrați!

Se întoarce și pleacă. Îl vad pe Will destul de stresat:

- Will? E totul în  regula ? Cine e omul asta ?

-  Lauren,  vreau sa fiu sincer cu tine. Omul asta este cel care ia fetele de la mine..și știe ca nu te-am dat, ca nu am vrut, și acum ii este ciuda!

- Asta ?! Deja ma simt terifiata!

- Stai liniștită ! Cat timp eu sunt aici , nimeni  ,absolut nimeni nu iti poate face  ceva !

Apoi ma îmbrățișează.

Un vals începe sa se audă.  Will se uita la mine . Face o reverență si-mi spune :

- Îmi oferiți un dans ?

- Sigur ,domnule !

Mergem pe ring. Muzica lenta și ambientul fac ca dragostea sa se simtă în jurul nostru.  Simt mana lui Will cum o tine delicat pe talia mea în timp ce ma tine aproape de el.

Ochii noștri se întâlnesc. Lumina din privirea lui ma face sa simt fluturi în stomac.

El se uita la mine , eu ma uit la el. Ii simt dorința de a ma săruta.
Se apropie ușor..de data asta nimic nu îl poate împiedică,  nici măcar eu! Deoarece vreau..

E atât de aproape încât ii pot simți respirația . Închid ochii și las ca magia sa se întâmple. Este minunat.....

Rapita și îndrăgostită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum