William

736 30 0
                                    

   Unde..hă....unde sunt?

Capul ma doare îngrozitor,  mâinile îmi sunt legate ceva în mine sugmfera și plânge.

Inima și sufletul își aduc aminte cum o luau pe Lauren și se gândesc , ce face acum ?

În jurul meu e bezna , pana aud niște pași venind :

- Cum e ?

Miguel....

- Ce vrei ?

- Eu ? Doar ce mi se cuvine!

- Dar deja ai !

- Ce ?

- Tot ce ți se cuvine !

- Nu am nimic!

- Pai asta e ideea !

POC !

- Sa vezi ce o sa mi se cuvine când am sa te omor !

Ma uit în ochii lui și vad furie , dar nu ma tem , chiar deloc:

- Amice ! Ma cheamă William Shotton, nimeni nu ma poate omorî !

- Hm ! Serios ?

- Ce face Lauren ?

- E bine..dar cam obraznica ! Am pedepsit-o puțin.

- Ce i-ai făcut neghiobule !

- Absolut nimic , doar e legata în camera ei !

- Ești nebun....

- Da ! Sunt ! Nu te mai suport ! Și oricum , ea e a mea de mult! Îmi era promisa !

- Adică?

- Era plata pentru datoriile părinților ei !

- De unde ? Stau preț de o clipa și îmi aduc aminte cum Lauren mi-a spus de accidentul părinților ei . TU ! Tu i-ai omorât părinții!

- Asta recunosc..

- Ești un animal! Și îți promit,  când scap primul lucru e sa te leg de o mașină și sa te arunc de pe o stâncă!

- Dacă scapi !

- Eu ti-am spus , sunt William Shotton,  nimeni și nimic nu ma poate ucide !

- Mai vedem...

Se întoarce și pleca ca un nesimțit! Sunt legat cu frânghii, ingenios , dar nu destul!

Ma uit prin jur și vad undeva un topor. Ce puii mei face asta cu un topor la subsol ?

Încerc sa ma ridic în picioare cu tot cu scaun și sa ma duc la el. Ma zbatai intr-o parte și alta pana ajung.

Ma trântesc la pământ și îndrept funia către topor și o frec .

S-a rupt ! M-am dezlegat !

Rapita și îndrăgostită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum