Lauren

1.5K 45 2
                                    

Cine se crede papagalul asta ? Auzi la el " Când o sa îmi fii soție " ! Mata sa-ti facă treburile ca eu nu-s femeie de serviciu! Hă !

Ma duc jos la bucătărie și încep sa simt un miros încântător de paste. Și ce îmi zăresc ochii , mâncarea pe foc și nimeni nu era prin preajma .

- Ce femeie nu e instare sa facă mancare ? Chiar trebuie sa fac totul de una singura ? Îmi mai și spune ca dacă ai nevoie le spui , lu' mama cui sa ii spun ?

Încep sa pregătesc mâncarea și intr-un final vin și una dintre menajere :

- Ce faceți aici?

- Ceea ce ar trebui sa faceți voi!

- Am fost sa..

- Da ,am văzut ce frumos erati la balcon cu cafeluta ! Nu zic , dar stai o jumate de ora , o ora , dar îmi aduc aminte și de treaba ,nu ?

- Îmi cer..

- Nu o lua ca pe o cearta , ci ca pe o invatatura . Nu vreau sa nu ne înțelegem dar odată ce începi ceva trebuie sa termini!

- Bine doamna !

Și apoi se duce sa mai gătească ceva. " Doamna " , îmi place cum suna !

Dau sa ma întorc și îl vad pe William:

- Vad ca deja te-ai acomodat!
Și imi zâmbește

- Sa ma ierți ca nu știi sa-ti alegi angajații! O sa te trezești intr-o zi ca arde casa !

- Eeee , sigur ! Cat timp tu ești aici singurul lucru care arde este inima mea după tine..

- Aha , altceva?

- De ce nu încerci?

- Ce sa încerc?

- Sa ma iubești..

- Nu știu, poate pentru ca m-ai răpit și acum trebuie sa te suport un an !

- Ai face lucrurile mult mai ușoare pentru amândoi dacă ti-ai lasă inima sa o atingă pe a mea !

- Nu-mi dau inima unui traficant !

- Deci , asta e problema.

- Da! Și altele..dar asta e pe primul loc !

- O sa ți se schimbe părerea! Îți promit !

- M-ai vedem !

Rapita și îndrăgostită Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum