TANITIM

14 2 10
                                    

Başladığınız tarih? Benimki 26 Ocak 1890 :p
*Tamamen bilmeyerek yalnızca hayal gücümle oluşturduğum kraliyet dönemini içerir.*
Umarım beğenirsiniz. <3

Büyük bir efsaneye göre Mell ülkesi 1800'lü yıllarda dört büyük eyalet ve bu dört eyaleti yöneten dört farklı kadından oluşuyormuş. Bu kadınların her biri öyle aşklar yaşamış ki aşkları masallara, hikayelere, dizilere, filmlere ve daha nice sanata konu olmuş.

Apres -Mell'de kurulan ilk eyalet-
Mell'de kurulan ilk eyaletin kralı, kral William ve kraliçe Amelia'nın en büyük evlatları Prenses Lorelai Mell'in en acımasız ve gizemli kadını olarak bilinirmiş. Tarihte yüzünü gören kişiler bir elin parmağını bile geçmemiş. Gizemi tüm dünyaya nam salmış. Halkın bir kesimimin diyişine göre "çirkinliğinden utandığı için dışarı çıkamıyor ve güzellerden nefret ettiği için onları öldürüyormuş." Fakat diğer kesim prensesin sadece duygusuzluğundan dolayı acımasız emirler verdiğini savunuyormuş.

Krallığın ikinci ve son çocuğu olan Prens Kai ise Prenses Lorelai'ın tam tersiymiş. Halk içinde gezer, insanlara yardımda bulunur ve ortama neşe saçarmış. Halk arasında çok sevilir ve sayılırmış. Denilene göre 'ablasının pisliklerini örtermiş."

Aries-Mell'de kurulan ikinci eyalet-
İkinci kurulan en büyük eyaletin kralı, Kral Richard ve Kraliçe August'un sahip olduğu sadece bir oğulları varmış. Lord Joseph. Yüksek yönetime baş kaldırır ve kraliyette yasaklanan her bir kuralı tek tek bozarak kendi tekrar yazarmış. Yasak olan şeyleri yapmakta üstüne yokmuş.

Bir gün Kral ve Kraliçe bir kız çocuk istemiş. Kraliçe o kadar çok dua etmişki Tanrı ona bir kız çocuğu armağan etmiş. Ancak bu çocuğun onlarla hiçbir kan bağı yokmuş. Leydi Amaya saraya gelen son bebek olmuş.

Simsiyah teniyle tüm aileden farklı olan Leydi Amaya Mell'in en adeletli kadını olarak bilinirmiş. Adaleti terazinin kefesinin bir milim oynamasına bile izin vermezmiş. Ancak halkın bir kısmı buna rağmen ondan nefret edermiş. Irkçılıkları nefret ateşini körüklermiş.

Phoniex -Mell'de kurulan üçüncü eyalet-
Mell'in güzel eyaleti Phoniex en mutlu halktan oluşurmuş. Nedeni ise kral Henry ve Kraliçe Brigitte'in ortanca kızları olan Düşes Victoria'ymış. Tarihin en zeki kadını olarak bilinir ve büyük bir saygıyla anılırmış. Büyük savaşları yönetir ve hiç kaybetmezmiş. Her zaman bir sonraki hamleyi kestirir ve önlem almayı iyi becerirmiş. Ukala insanları zekasıyla ezip geçermiş. Onlara karşı ayna görevi görerek kendilerini gösterirmiş.

Başlarda Kral Henry'nin kardeşi olan Kral William'a ait olan bu krallık Victoria 21. yaşına girdiğinde Apres'in yönetiminden çıkmış ve bağımsızlığa imza atmış. İmzayı atan ise Düşes Victoria'ymış. En zeki kadın.

Couvert -Mell'de kurulan dördüncü eyalet-
Couvert halkın güzelliği ile bilinen büyülü bir eyaletmiş. Diğer eyaletin halkları onların cadı olduğuna inanırmış. O kadar güzel olmalarının tek nedeninin büyü olduğunu düşünürlermiş. Özellikle Kral Edward ve Kraliçe Zara'nın en büyük çocuğu olan Prenses Lenora'nın cadıların başı olduğuna inanırlarmış. Prenses Lenora o kadar güzelmişki ressamlar resmini çizmek için yarışır, heykeltraşlar yalnızca onun heykelini yaparmış. Yüzünün güzelliğine binlerce şiir yazılırmış. Başka ülkelerin eyaletindeki soylular onunla evlenmek için kapısının önünde sabahlar ve birbirleriyle savaşırlarmış. Hatta güzelliğini görüp bayılanlar bile olurmuş. Kızıl saçlarını bir kere savurması ve gülümsemesi yetermiş.

Kral ve Kraliçenin bir çocukları daha varmış. Prens Charles. Prens Charles halkın beklediğinin aksine yakışıklılığı ile değil zekiliği ile anılmış. Zekiliği yakışıklılığını ezip geçermiş. İkna yeteneği sayesinde eyaletin hiçbir savaşa girmemesini sağlarmış. İnsanların düşüncelerini avuçlarının içinde tutar ve onlarla oynarmış. Dışarıdan belli olan özgüvenini her daim aktif bir şekilde kullanırmış.

İşte bu büyük ülkenin dört büyük kadını büyülü aşklara yelken açmış. Kimisi ihanete, kimisi mutlu sona ulaşmış. Dümeni her zaman elinde tutan bu kadınlar ilk defa birine güvenme kararı almış ve bugün benim kitabıma konu olmuşlar. Birçok sanata konu oldukları gibi...

MELLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin