Jungkook'un ağzından;
Yeni okulumun ilk günüydü ve ilk dönemin birinci haftası olduğu için herkesle aynı uyum sürecinde olduğumdan rahttım havalar soğuk olduğu için siyah kalın tabanlı botumu, siyah dar bir pantalon, üstüme de siyah bir t-shirt üstüne siyah bir uzun kollu sweat ve en üstede deri bir salaş ceket giydim saçlarımı kendi halinde çok hafif olan dalgasıyla bıraktım ve sol elime bir kaç yüzük takıp sağ elime de parmak kısımları kesik siyah bir eldiven geçirdim çantamı da alıp çıktım.Okula doğru yürürken elimde telefonum şarkı dinleyerek ve sigara içerek okula ilerliyordum evle arasında 15 dk'lık mesafesi vardı sadece dersin başlamasına 2,3dk kala okula gelmiştim ve öğretmenler odasına çıkıp 1 kaç gün önce işlemler yapılırken tanıştığım sınıf rehberlik hocasının yanına gittim ve onunla beraber sınıfıma doğru ilerledim gürültülü sinif hoca kapıyı açtığı an susmustu o sırada Seo-joon hoca masasına bir kaç kere vurup dikkatleri kendine çekip konuşmaya başladı "Merhaba çocuklar bu yeni sınıf arkadaşınız Jungkook kendini tanıt " ahh işte sıra bendeydi umarım batırmam "Merhaba ben Jeon Jungkook 17 yaşındayım ve Busandan, Seule yeni taşındım bu kadar", "Tamam sen şu arkada ki sıraya otur da Yi-seo kalk oradan ve kendi yerine otur, oturabilirsin Jungkook", "Teşekkürler " yan tarafına oturmamı istediği kişi esmer tenli saçları dalgalı olan yakışıklı biriydi geçtim ve oturdum herkes bana dikkatlice bakıp süzüyordu ve yan tarafına oturduğum çocukta bakıp tekrar önüne döndü .
40 dk sonra teneffüs zili çaldı ve dışarı çıkıp sigara içebileceğim bir yer aramaya başladım ve okulun yan tarafında küçük kimsenin geçmediği tozlu bir yer buldum cebimden sürekli yanimda taşıdığım için ve yürüyüp , koşmaktan kırılmış sigara paketimi çıkardım içinden bir tane sigara çıkardım ve dudaklarımın arasına yerleştirdim tam yakacakken bu tarafa doğru gelen ayak sesleri duydum sigarayı elime aldım ve sınıfta yan tarafına oturduğum esmer çocuktu beni gormesiyle korkup gözlerini irileştirip duraksadı ve bana"Sen ne yapıyorsun burada" dedi. "Asıl sen ne yapıyorsun be", "Ben zaten her gün gelip sigara içiyorum burda yeni çocuk ne diyorsun", "Ben de sigara içmek için yer arıyordum burada kimsenin olmadığını görünce buraya geldim yeni çocuk degil adim Jungkook" hmm diye bir ses çıkardı ."İyi bari iç sigarani Jungkook", "Senin adın neydi?", "Taehyung", "Tanıştığıma memnun oldum Taehyung", "Ben de Jungkook" sigaramı tekrar ağzıma alıp yaktım Taehyung sigarasını çıkardı. Onun da sigara paketi kırıktı aslında onun gibi birinin sigara içmesi bile beni şaşırtmıştı acaba ne yaşamıştı ki çünkü o sigara paketinde , ellerinde ve gözlerinde bir yaşanmışlık hissi vardı konuşsam çok konuştuğumu düşünür müydü veya saçma olduğumu ben bunları düşünüp sigaramı içerken o bana dönmüş elinde sigarasıyla "Çakmağın verebilir misin?", "Tabii" diyip cakmagimi uzattım. Taehyung bana doğru yaklaşıp sigarasını ağzına koydu ve kafasını hafif eğdi. Benim yakmamı istiyordu anladığım kadarıyla " Hadi yaksana sigarıyı Jungkook" birden beni beklediğini anlayıp hızlı davranmaya çalışırken parmağımın minik bir kısmını yakmıştım. Sonra sigarasını da yakıp elimi çekicektim ki Taehyung elimi hafifçe tutup "Eline bir şey oldu mu ? " dedi her ne kadar elim yansada o anın tuhaflığıyla " Hayır yanmadı sorun yok" dedim ama parmağım yanıyordu pek takmayıp sigaramı içmeye devam ederken Taehyung "Sen nerden gelmiştin? ", "Busan", "Aa Oruspu Jiminle aynı yerden", "Oruspu Jimin kim?", "Benim arkadaşım ya tanıştırırım sizi sonraki teneffüs tabii istersen yani " , " Olur çok sosyalleşebilen birisi değilim benim için çok iyi olur", "Hmm dışarıdan cok soğuk , egoist birine benziyorsun ama konuşman sarıyor ", " Sen de oyle görünüyorsun ama senin de konuşman sarıyor ", " Herkes öyle der biliyorum ", "Tamam biraz egon var. ", "Şaka yapmıştım sadece", dedi ve sigarasından bir kere daha çekti elimde ki yarım eldiveni sigara kokmasın diye çıkardım ve Taehyung bana donup elime baktı sonra birden elimi tutup"Dövmelerin baya iyi hatta aşırı aşırı iyi başka var mı? "," Evet kolumda da bir kaç tane var", "Bakim" dedi ben de ceketimi çıkarıp kolumu sıyırdım Taehyung'un gozleri irileşti ve " Siktir çok iyi ben de yaptırmak istiyorum ama ne yaptıracağımı bilemediğim için yaptırmıyorum", " İstersen bir gün beraber gideriz dövmeci bir arkadaşım var. " , "Cidden mi? " , " Evet ben bir kaç tane daha yaptırmak istiyorum beraber gideriz 2,3 gün sonra senin için de uygunsa ", " Olur olur", "Tamam o zaman instanı ve ya numaranı ver de haber verebilim gideceğimde ", "Tamam ", numarasını verdi ve o sırada zil çaldı beraber sınıfa çıktık tatlı ve iyi bir insan şu an konuştuğum kadarıyla ve okulda da baya popüler bir insan özellikle de kızlar tarafında koridorda yürürken bir sürü kız onunla konuşmak için yanımıza geldi . Koridorda yürürken insanlar gözünü benden çekmiyordu yeni olduğum için miydi ? Yoksa çok mu dikkat çeken bir tipim vardi bilmiyorum sınıfa girdik ve bir kaç kişi benimle konuşmak için yanıma geldi bazıları iyi olsada bazılarını hiç sevmemiştim özellikle bazi kızlar aşırı derecede yılışıktı. 1,2 dk sonra hoca geldi. Taehyung dersteyken sürekli bana bakıyordu ama rahatsız edici bir bakış değildi o gerçekten çok yakışıklı ama büyük ihitimalle hetero onun için ona tabii ki de aşık olamazdım çünkü bu aptalca olurdu o beni arkadaş gibi görücekken birden bir gün ben sana aşığım diyemezdim. Onun için aklıma onun hetero olduğunu kazımalıyım ve aptalca düşüncelere kapılmamalıyım ...
~~~
Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok: taekookisbessstt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Sigara Paketi
Fiksi RemajaKirik sigara paketi On tanitim Jeon Jungkook 17 yasinda 1.80 boyunda beyaz tenli kolunda ve elinde bir kac dovmesi olan siyah onleri burnunu gecen hafif dalgali saclari vardi, bir kac tane kulaginda, kasinda ve dudaginda piercing'i olan bir 11.sini...