"Yes, it's dangerous that's why it's fun"

8 0 0
                                    


Grįžus namo ištiesiau savo lovoje. Vis skambėjo galvoja Kolinso pasakyti žodžiai, kad Džesika priklauso mafijos gaujai. Aš nenoriu pradėt gaujų karo, šis karas tik susilpnintų manąją gaują. O gal jau laikas priimti šiaurinio tinklo princesės titulą? Neįsivaizduoju ką daryt, visko taip nepaliksiu. Iš apmąstymų mane ištraukė durų skambutis. Atidarius duris pamačiau Pedro ir jo sūnų Tailerį.

-Realmente Pedro(Tikrai Pedro)?

- Sí señorita (Taip panele).

-Aš jam pasiūliau tave aplankyti ir pristatyti tavo kiečiausia mašiną.

-Taileri visi žinom, kad mašinos man pavydėjai nuo to laiko kai ją pamatei. Visi pradėjome juoktis išskyrūs Tailerį, kuris mane norėjo pasmaugt už jo suerzinimą.

-Gerai mis hijos (mano vaikai) turiu aplankyti Kristijano ir aptarti porą reikalų. Taileri tavo daiktus nuvešiu pas jį.

-Está bien, papá.(Gerai tėti)

-Ty, kaip suprast tavo daiktus?

-Matai aš žinau, kad tau čia liūdną, o tėtis norėjo jog turėtum apsaugą, todėl aš čia pasiliksiu.

-Man nereikia auklės. Tariau pasipiktinus. Ty pradėjo juoktis.

-Taip, tu teisi tau nereikia auklės, bet tau reikia nusikaltimo partnerio. Kaip senais laikais Luka.

-Pala. Nori pasakyt, kad lankysime vieną ir tą pačią mokyklą?

-Sí señorita.

-Pirma taisyklė jokios ispanų mokykloj.

-Taip neįdomu. Kaip man reikės tave erzint? Kumštelėjau Ty į petį.

-Neerzinsi, pats žinai, kad su ispanų man yra es dificil (sunku).

-Gerai jau, einam reikia pademonstruoti visiem tavo mašiną.

-Be pavydo.

Pagriebiau iš Ty savo mašinos raktelius.Ir nubėgau prie savo mašinos. Mano brangioji buvo lygiai tokioje pačioje geroje formoje kurioje ją ir palikau. Kartu su Ty atsisėdom į mašiną. Atsisukau į jį ir iš jo veido išraiškos supratau, kad tas velnio vaikis yra kažką sugalvojas.

-Ty?

-Kąąąą?

-Sakyk! Griežtai ir aršiai tariau jam.

-Nu gerai jau. Važiuok link senojo ąžuolo ir tada kairėn.

-Ir ką gi Ty tu ten pametei? Paklausiau išvažiuodama iš kiemo.

-Aš žinau, kaip mano mažoji Lulu mėgsta lenktynes. Plius tu įtraukta į sąrašą ir aš už tave pastačiau penkiolika gabalų. Prakiši nudėsiu.

-Pirma, aš ne Lulu! Antra, aš niekada nepralaimiu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 12, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DingusiojiWhere stories live. Discover now