Příchod

6 2 0
                                    

Pohled Toma

Došli jsme s Fredem před opuštěné skladiště. Fascinovalo mě, že to bylo tak blízko a došli jsme tam v pohodě pěšky. "Nechápu proč toho tolik taháme, když tu ani nemusí být." řekl otráveně Fred. "Na správné prozkoumávačce musíš počítat se vším. Ber to jako pozorování ptáků. Nikdy nemůžeš vědět, jestli tu něco bude." řekl jsem. A pak jsem ještě dodal: "A schválně jestli víš jaký je rozdíl mezi pozorováním ptáků a hledáním Mommy Long Legs?" Fred chvilku přemýšlel. "Nevím. Dám se podat." řekl pak Fred. "Z pozorování ptáků se vrátíš živý. Odsud se živí možná dostaneme, ale kdo ví. Možná po nás půjde i když opustíme její doupě." řekl jsem. "To už vysvětluje proč taháme s sebou grabpack a hračky, které jdou na dálku vyhodit do povětří." zamumlal Fred. "Musíme počítat se vším." řekl jsem a šli jsme blíže ke skladišti. Čím blíže jsme byli, tím víc jsem byl nervózní. Možná tu bude ještě někdo jiný než Mommy Long Legs. A kdo ví, buď nám ten případný návštěvník, který by tu někde s Mommy Long Legs byl, tak by mohl být náš pomocník, ale i náš nepřítel, ale nepočítal jsem s tím, že by tu ještě někdo byl. Nakonec jsme Mommy Long Legs k Fredovo překvapení našli, ale přesnější by bylo, že našla ona nás. "Konečně noví spoluhráči!" řekla na uvítanou Mommy. "Já věděl že tu bude!" řekl jsem Fredovi. "Nemůžu se dočkat, až si s vámi budu hrát! Bylo to už dlouho od doby, kdy tu někdo naposledy byl." pokračovala Mommy. "A nebylo by lepší být někde, kde je více lidí? Sem málokdo zavítá a nezdrží se tu moc dlouho." řekl Fred. "Je to spíše kvůli ostatním, víte? Ostatní si chtějí taky zařádit a dost často se stává, že jim toho hráče vyfouknu. A to je pak mazec, když mi toho hráče vyfoukne někdo jiný! Proto jsem tady." řekla nám Mommy. "I tak, co chceš s námi hrát? Míč nemáme, takže kopanou hrát nemůžeme, tím pádem můžeme hrát na schovku nebo na honěnou. Jiné možnosti nejsou." řekl jsem. "A co to spojit dohromady? Mommy nás bude hledat a když nás najde, musí nás ještě chytit." svěřil se se svým nápadem Fred. "To se mi líbí! Tak se jděte schovat a já začnu odpočítávat." řekla potěšeně Mommy Long Legs, pak si stoupla čelem ke zdi a začala odpočítávat. Shodl jsem se s Fredem, že bude nejlepší, když se rozdělíme. Kdyby jsme totiž šli společně, mohla by nás dostat oba najednou. Takhle máme šanci to zvládnout. "Před pikolou, za pikolou nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát!" ozvala se z dálky Mommy Long Legs. Skončila odpočet a hra začala.

Trable s Mommy Long LegsKde žijí příběhy. Začni objevovat