Druhá hra (část druhá)

4 2 0
                                    

Pohled Toma

Musím přiznat, že jsem nepočítal s tím, že by nám Bunzo pomohl. Měl důvod a i šanci nás zabít, ale nechal nás. Rád bych se ho zeptal, jestli ho ještě žere ta záležitost v Musical Memory, ale nechtěl jsem ho proti nám v tuto chvíli poštvat, ale popravdě, nechtěl bych ho proti nám poštvat i v jinou chvíli. Bohatě stačí, že nás chce zabít Mommy Long Legs. Netrvalo dlouho a už jsme spatřili východ, jenže když jsme se k němu chtěli vydat, do cesty se nám postavila Mommy Long Legs osobně. "Znovu se setkáváme." prohlásila Mommy. "Potěšení na naší straně." odpověděl Fred. No nevím jestli bych odpověděl "potěšení na mé straně", když na mě promluví něco jako je Mommy Long Legs, ale dobře. "A co tu děláš ty, Bunzo?" zeptala se Mommy Bunza. "No... chtěl jsem je lstí zavést k tobě. Nasimuloval jsem, že jsem totálně zničen, protože jsi mi vyhrožovala, že mě zabiješ, když nezabiju já je." řekl jí Bunzo. "Vážně? A když jsi je tedy chtěl zavést ke mně, proč jsi je vedl k východu?" zeptala se Mommy. "To byl totiž dobrý trik. Jakoby jsem je vedl k východu, ale pak jsem chtěl vyslovit návrh, že pokud chtějí mít jistotu, že uniknou, tak musí zabarikádovat místnost kde se nejčastěji zdržuješ. Tím bych je dovedl k tobě." řekl co nejpřesvědčivěji Bunzo. Mommy se na Bunza dívala jako kdyby ho chtěla zabít pohledem a pak řekla: "Možná bych tomu uvěřila, ale je tu menší zádrhel. Neumíš přesvědčivě lhát, a když se o to pokusíš, je to na tobě poznat." Fred se mi mezitím svěřil, že doteď si nebyl jist, zda to Bunzo myslel doopravdy. "Ale noták. Proč bych ti zrovna v tomhle lhal?" divil se Bunzo. "Třeba protože jsi neschopný v zabíjení a chtěl jsi je odvést odsud dříve než na to přijdu." řekla Bunzovi Mommy. "Hej! To mi ublížilo." řekl uraženě Bunzo. "Já si myslím, že nějaká urážka bude to nejmenší co tě bude trápit." řekla chladně Mommy a pak bez varování skočila na Bunza a mohu říci, že kdybychom s Fredem včas neuhli, vtáhli by nás do svého boje a rozsekali by nás jak nic. No ale boj to byl pořádně napínavý. Bunzo se dost slušně bránil, ale Mommy ho výrazně převyšovala, takže byl dost zázrak, že se dokázal tak efektivně bránit. Dokonce se mu podařilo ji třikrát shodit na záda, ale než mohl využít tu výhodu, Mommy ho vždycky chytila a práskla s ním o zem. Po asi dvou minutách Mommy vytrhla Bunzovi jeho činely a tím ho připravila o jedinou účinnou zbraň, kterou mohl v boji využívat. "Hej! Teď se nemám jak bránit! To není fér!" začal si stěžovat Bunzo. "Přijde ti snad, že já používám něco jako činely? A protože teď ani jeden z nás nemá žádnou zbraň, tak právě teď to bude férový boj." zareagovala na Bunzovo stížnosti Mommy a znovu se na něj vrhla. Měl jsem chuť jí říct, že vzhledem k jejich velikostním rozdílům je nemožné, aby tento zápas byl férový, ale protože jsem nechtěl riskovat, že ně vtáhne do jejich vzájemného boje, radši jsem nic neřekl. V tom zápase Mommy naprosto dominovala. Když měl Bunzo činely, byl schopen si zajistit chvilkovou výhodu, ale bez nich byl snadným soupeřem. Pochopitelně když se do sebe pustili, velmi brzy už Mommy Long Legs Bunza trhala na kusy. Mohli jsme už utéct, ale přestože jsme měli východ na dosah ruky, neudělali jsme to. Bitva se navíc odehrávala před východem, takže proklouznout ven nebylo možné, pokud jsme se nechtěli vtáhnout do boje. Když už Bunza zneškodnila, docvaklo mi, že jsme teď na řadě, což se potvrdilo tím, že se Mommy Long Legs k nám vydala. Ale nešla k nám jako kdyby nás chtěla zabít. "Dnes jsem extrémně vytočená a vzhledem k tomu, že bych musela nahánět vás a ještě víc se vytočit, tak jsem ochotna vás protentokrát nechat odejít. Možná si to budu vyčítat, ale nechám vás jít." řekla nám Mommy Long Legs. "A není to trik?" zjišťoval Fred. "Řeknu to takhle. Jděte než si to rozmyslím." řekla netrpělivě Mommy. Já jsem o tom měl taktéž pochyby, ale rozhodl jsem se držet hubu a jít než abych vyjádřil svoji neůvěru a Mommy Long Legs by naše osudy zpečetila. Vyšli jsme ven z obchodu a nikdo za námi nešel, což mě překvapilo, protože zrovna Mommy Long Legs není osoba, která by své sliby dodržovala, pokud se však nejedná o sliby ve kterých slibuje, že někoho zabije. Naštěstí jsme už dorazili domů a mohl jsem veškeré starosti s Mommy Long Legs hodit za hlavu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Trable s Mommy Long LegsKde žijí příběhy. Začni objevovat