Sessizdim, sakindim ama içimde olanlardan kimsenin haberi yoktu. Kimse bilmezdi beni ve kimse bilmese daha iyi olucaktı.
Sıradan bir hayatım var. İşime gidip çalışıyorum sonra evime gidiyorum arada arkadaşlarımla geziyorum. Evet sonra evime geri dönüyorum.
Böyle yapmak en iyisi .
Yatağıma yattığımda herşey bambaşka oluyor. Nefes alamıyorum uyurken zorlanıyorum geceleri kabuslar görüyorum. Hatırlıyamadığım geçmişim bana kendini hatırlatmak istiyor ama ben yapamıyorum. Bazı geceler ağlıyorum. Sabah sanki herşey normalmiş gibi yaşantıma devam ediyorum.Yatağımdan kalkıp üstümü giyindim.saçlarımı toplayıp çantamı alıp evden çıktım. Gözlerim ağrıyordu güneşe bakmayı geç önümü zor görüyordum. Çantamdaki güneş gözlüğümü çıkarıp taktım. Artık önümü görebiliyordum. Sakin sakin yürüyorum, etrafıma bakıyordum.Herşey normaldi taki onu görene kadar o çocuk o adam o genç herkimse yine bana bakıyordu. Bu durum beni geriyordu benimle konuşmuyor sadece bakıyordu. Neden? Neden? Hımmm Neden? Evet bir neden daha aramıza hoş geldin.
Kafenin kapısı açıp içidekilere günlük selamımı verip kasaya geçtim. Her gün yaptığım rutini tamamlayıp kasadaki müsterilerle ilgilendim. Kocaman bir gülümseme ve tekrar bekleriz iyi günlerr. Bu günde böyle bitti. Eşyalarımı alıp kafeden çıktım. Kalabalık her zaman ki seyrindeydi. Çantamda kullaklığım vardı. Elimi daldırıp karıştırmaya başladım büyük uğraş sonucu buldum ve şarkı dinleyerek eve gitmenin hazzını yaşadım. Eve varmak üzereyken
solumdaki pembe mağaza dikkatimi çekti. Dışı tamamen pembeydi ki ben pembe sevmezdim ama içi öyle değildi gidip daha net bakmak istedim. Kocaman bir vay canına Harry Potter, frida kahlo, yüzüklerin efendisi , marvel ve daha niceleri burda bir sürü eşya var . Bir rafın tamamı kar küresi bende kendimi burda buldum. Bir tanesini elime alıp bakmaya başladım . Küçük bir kız ve tepesindeki lamba kızın elinde kitap küreyi sallayınca içindeki beyaz simler hoşuma gitti. Çalışandan paketlemesini isteyip ödeme yapıp dışarı çıktım ve eve geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURMA.
Historia CortaMerhaba biraz benden biraz sizden saklı kalanlar ver gün yüzünde olanlarla birlikte herkese merhaba