الحلقه الثامنة ✨

487 42 38
                                    

ملاك تائهه ✨❤️
الجزء الثاني: بقلمي امل فتحي ✍️✨
الحلقه الثامنة

                   بسم الله نبدا......

تميم كان داخل وسمع كلام بنته وشاف طريقتها مع مامتها واخوها الكبير وبدون تفاهم شدها من ايدها وضربها بالقلم وسط شهقه ياسو وزين للي اتحرك بسرعه وشده اختة  ورا ضهرو وبص لباباه  : بابا لو سمحت اهدي ...

تميم بص لكيان  : دي طريقه تكلمي بيها مامتك واخوكي الكبير يا محترمة ... ولا دا اخرة دلعنا ليكي يعني اي يا محترمة راحة مع صحابك وبتبلغينا محدش حد همك يعني ولا اي ...

ياسو بتدخل : اهدي يا تميم هي اكيد متقصدش والتعبير خانها ...

زين بص لكيان بعتاب : اطلعي اوضتك ...

كيان بصت لتميم : انتي اوحش اب في الدنيا ... وطلعت اوضتها جري

ياسو بصت ل تميم : اول مرة تمد ايدك عليها ياتميم اكيد زعلت منك عشان كدا قالت كدا ...

زين بص لباباه بتساءل : سامر وصلها الصبح من الكليه حضرتك ليه وافقت

تميم بزعيق  : اي يا زين هتيجي تحاسبني اوافق علي اي وارفض اي انت كمان ...

زين بص لباباه بستغراب : في اي يا بابا مالك انا بس بفهم من حضرتك لان انا كنت هجيبها ولقيت سامر جايبها وقالي انو استاذن حضرتك ....

تميم  بص لابنه طلع اوضته ومردش عليه ...

زين شد ياسو للي دموعها نزلت لحضنه : بتعيطي ليه ياامي دلوقت ...

ياسو : ابوك في حاجه يازين عارفه ان كيان غلطت في اسلوبها بس دي اول مرة يمد ايدو عليها دا مكنش بيسمح حتي اني ازعق ليها... ودلوقت شايف عصبيته عليك لمجرد سوال ابوك حاصل معاه حاجه ونا خايفة ...

زين مسح دموعها : انتي عارفه ان دموعك دي بتجنيني ياامي بالله عليكي بلاش اشوفها مرة تانيه لاي سبب... وباس راسها اطلعي شوفي بابا وانا هشوف كيان واتحرك علي اوضته اختة وياسو طلعت لجوزها...

زين خبط علي الباب : ممكن ادخل

كيان بعياط : اتفضل

زين دخل وقعد جمبها بهدوء : ينفع ؟؟

كيان عيطت ومردتش وزين شدها لحضنه وكمل : مش معانا ان بابا مش بيرفض لك طلب او انو مش بيحب يزعلك يبقي فرض علينا اننا نتقبل كل طلباتك سوا صح او غلط

كيان بنرفزه:  انا مغلطش يازين انا عاوزه اطلع الرحلة يومين مع صحابي ...

زين: لا غلطتي وطريقتك للي بتتكلمي بيها حاليا بردو غلط ..يعني اي تطلعي مع صحابك يومين ولوحدك  هي سايبه ....

كيان بضيق : يووووة بقا انتو بقيتو مستفزين جدا انا اتخنقت منكم ...

زين بزعيق : اظاهر انك فعلا بقيتي قليله الزوق..  مفيش زفت علي دماغك ومفيش خروج اصلا غير لما الاسلوب القذر دا يتعدل يا كيان وسابها وخرج بخنقه.... وهي عيطت بشهقات

ملاك تائهه الجزء الثاني (ماسه الأدم )✨♥️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن