Capitolul 20 - Intensitatea

127 7 0
                                    

O trezesc pe Ella apoi ma aplec sa o ridic pe Ana . Ana se trezeste si se ridica . Instant ii miros pipiul imprimat pe piele si asta ma face sa imi doresc sa ii beau pipiul asa ca ma pun pe jos si incep sa ling din baltoaca de pipi lasata de Ana si de celeilate fete. Ling si beau aproape tot pipiul de pe podea apoi dau cu mopul pe jos. Apoi rasuflu obosita de la atata dat cu mopul . Sincer mie dor de lumea mea veche . Asa ca le intreb pe fetele mele .

Eu : Ana stii a inceput sa mi se faca dor de lumea mea veche si de casa Sierrei , am putea merge acolo sau am putea face ceva ca sa aducem apartamentul la noi aici !!!???

Ana : Da , desigur daca vrei poti sa ai apartamentul chiar aici , doar trebuie sa te gandesti la el si o sa apara aici !!!!

Asa ca Raisa inchide ochi si se gandeste la apartamentul in care a stat atata timp si cand deschide ochii , apartmentul apare sub forma unei case . Una chiar superba . Asa ca nu mai sta si intra inautru sa merga sa faca un dus. In timp ce Raisa se spala Ana o observa find usa crapata la baie . La un moment dat Raisa o observa si ii face semn sa intre cu ea in baie cu ea .

Intra in cabina de dus si incep sa se mangaie pe tot corpul .Cand ajunge cu mainile in zona vaginului ei , Ana ii atinge cu varfurile degetelelor usor suprafata . Apoi dupa ce se lipezesc de spuma ies din baie si se duc in fost camera a Sierrei .

Raptured Souls - Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum