Eu : Fetelor ce facem ???
Eu : Chiar o sa mancam asa ceva ???!
Miruna :Stai , Raisa parca , nu ???
Eu : Da , asa ma cheama !!!
Miruna : Hey , Raisa sincer nu pare prea rau daca te obisnuiesti !!!
Miruna : Adică eu manac asta de 3 ani si mie mi-a fost greata dar m-am obisnuut cu ele !!
Miruna : Adică pana la urma pipiul nu e rau de loc iar cand nu mai poti manca din caca poti sa te manjesti la fund sau pe picioare ca sa scapi de el !!!
Eu : Nu stiu ce sa zic !!!
Eu : Nu cred ca pot sa manac asa ceva !!!
Miruna ma vede ca refuz sa manac asa ca isi i-a o lingurita si i-a o bucatica de caca si se apleaca spre mine si imi baga in gura .
Miruna : Acum gandestete ca e ciocolata !!!
Nu am reusit sa il inghit asa ca lam scuipat afara . Din cauza adrenalinei am luat paharul meu de pipi si i-am dat gat . Si chiar nu a fost asa rau .Chiar a fost bunicel . Dupa vre-o doua ore vine in camera Ella .
Ella : Scumpo am.venit la tine sa iti spun regulile noastre , ca esti nou venita aici !!!
Eu : Nu vreau sa aud !!!
Ella imi pune o bila in gura legata cu o sfoara ca sa ma faca sa tac .
Ella : Uite ce bine e acum , ca taci !!!!
Ella : Si asi spune ca esti foarte sexy cu jucaria aia in gura !!!
Ella : Bine sa incepem !!!
Ella : In primul rand nu ai voie la baie !!!
Ella : Vei face pe tine si pipi si caca !!!
Ella : Ce ati mancat acum veti manca doar asta!!!
Ella : Nu primti altfel de mancare !!!
Ella : Si ultima chestile e ca sa nu incercati.sa faceti smecherii cu noi !!!
Ella : Si daca ma satiafaci bine si esti o fetita ascultatoare poate chiar te fac una dintre noi 3 !!!
Apoi iese din camera , uitandu-se pervers la mine .
Eu : fetelor am o idee care ar putea sa ne scape de aici !!!
CITEȘTI
Raptured Souls - Vol 1
RomantizmO fata pe nume Raisa este rapita de pe strada de doua femei . O duc intr-un apartament cu mai multe fete si le obliga la chesti murdare . Credeti ca vor putea sa iasa din acel apartament ? Credeti ca Raisa va putea pleca din apartment ??? Cartea c...