საკმაოდ დაღლილი , უემოციოდ ვზივარ ბარის ერთ-ერთ კუთხეში ... ვიყურები , მაგრამ ვერაფერს ვხედავ , ფიქრებში ვარ დაკარგული ... ფიქრებში თუ როდის გავხდი ასეთი უემოციო, ცივი , უგრძნობი ადამიანი , რომელსაც არ აინტერესებს არავინ და არაფერი .. საკუთარი თავის აღარ მესმის 30 წლის ვარ , თამამად შემიძლია იმის თქმა რომ ყველაფერი მაქ ცხოვრებაში ნანახი, სიამოვნებაზე არასდროს მითქვამს უარი ... არაფერი მაკლია, ფული, სასმელი, გოგოები , გართობა ... მაგრამ თითქოს რაღაც მაკლია ... ამ ფიქრებიდან ჩემს მცველს გამოვყავარ თავისი უაზრო სიტყვებით...
- უფროსო .. იმ გოგოს თქვენთან უნდა მოსვლა ...
- რომელ გოგოს ??
- აი იქ რომ დგას ბართან წითური...
- ჰმ.. კიდევ ერთი ფულზე მონადირე ... მის გვერძე ვინ არის ?? პირველად ვხედავ ამ ბარში .
- რომელი ?
- აი ის ძალიან გრძელი შავი თმა რომ აქვს , ჭიქას რომ ათამაშებს ხელში ...
- არ ვიცი უფროსო ... მოგიყვანოთ ???
- კი !
- როგორც მეტყვით ...ვუყურებ როგორ მიიწევს უცნობი გოგოსკენ დაცვა ... მიუახლოვდა და რაღაც უთხრა , რაზეც გოგონას გაეცინა და თმა აიწია (შეიკრა)
-ბოს უარი მითხრა ...
- და მე გითხარი კითხეთქო ?? ეხლავე მოიყვანე თუნდაც ძალით !
- კარგით , ეხლავე !ვუყურებ როგორ მიუახლოვდა და ხელი მკლავში ჩაავლო , აი ამას კი არ ველოდი .. პატარა მოციცქნულმა გოგონამ ერთი ხელის მოძრაობით ძირს დაანარცხა ჩემი დაცვის ბიჭი , ადგა და ჩემკენ წამოვიდა ...
- თუ გოგოს აგდება გინდა , მინიმუმ შენ თვითონ უნდა მიხვიდე ! შენ ბიჭს კი მხარი აქ ნაგრძობი... ექიმთან მაინც წაიყვანე !
ამ გოგონამ უფრო მეტად მიმიზიდა ... თავს იფასებს ... მომწონს , მივცემ უფლებას ცოტა ხნით ძნელად მოსაპოვებელი გოგოს როლი მოირგოს .. მე ხომ ეს საქციელი მის თავს უფრო მანდომებს .. მისი სიტყვების მერე უკანმოუხედავად დატოვა ბარი ... მეც სახლში წამოვედი ... დაცვის ბიჭი კი კლინიკაში გავუშვი .. უკვე საწოლში ვწევარ და ეს გოგო თავიდან არ ამომდის , მისი სხეული, გაცეცხლებული თვალები, ნაზი ტუჩები ... მასზე ფიქრისას ამიდგა ?! მხოლოდ ფიქრისას?? ჰაჰ ... დამაცადე ლამაზო .... მალე ჩემს სახელს გაკვნესებ ... უნებურად მეღიმება მასზე ფიქრისას ... ვერ მოვისვენე და ჩემს ბიჭებს მივწერე ...
YOU ARE READING
დაპირისპირება 🔞 ( დასრულებული)
Randomმინ უინგი არის ბიჭი რომელიც ყველაფერს იღებს რაც უნდა .. ამიტომ გადაწყვეტს ერთი გოგონას ყიდვას...