4

593 30 0
                                    

ბიჭმა ნიღაბი მოიხსნა

- როგორ ვერ მიცანი ?! - დილან

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- როგორ ვერ მიცანი ?!
- დილან .. შენ აქ რა გინდა ?
- ნორმალური ადამიანი არსებობდა ოდესმე შენ სიახლოვეს ?? *იცინის*
- შუგა მოკეტე ! დილან მიპასუხე !
*იარაღი დაუმიზნა *
- ადრე ვერ შეძელი ამის გაკეთება ! ფიქრობ ეხლა შეძლებ ??
- ვერ შევძელი არა ... არ გავაკეთე !
- კარგი რა .. საკუთარ თავს მაინც ნუ ატყუებ .. რმთან მოვედი .... მისი დანაშაულებისთვის უნდა დაისაჯოს !
- მის წასაყვანად ჩემი მოკვლა მოგიწევს....
- ისევ ის პუტკუნა საყვატელი გოგო რომ იყო შემოსვლისთანავე მოგკლავდი ! ძალიან სექსუალური გახდი ... შენი გამოხედვა მაგიჟებს ..ისე კორეის საუკეთესო აგენტი რატომ იცავს მაფიოზებს ?? ერთი შენი ძმაა მაგრამ მეორე ??
- შენთვის არაა საინტერესო ... იქნებ შენ ტერიტორიას მიხედო ... დაბრუნდი ჩინეთში ..
- უპს ... შენთვის არ უთქვამთ ?? კორეაში დამაბრუნეს   .... ამიერიდან ყოველ დღე შევხვდებით ...
- ალბად არც შენთვის უთქვამთ რომ შენი უფროსი ამიერიდან მე ვარ ...
- მითხრეს რომ ბუბუა ჩემი უფროსი და არა შენ !
- ჩემი სახელია ბუბუ !
-რაა?? შენ დაქვემდებარებაში მეე ?? მგონი მიჩალიჩებენ და ჩემი მოშორება უნდათ !
- არაა გამორიცხული !
- ანუ წავედით ??
- და შენ ვინ მოგცა უფლება რომ უკვე უფროსს გადაახტი თავზე ???
- არ ვიცოდი რომ ეს უფროსი შენ იყავი ... მაგრამ დამნაშავეებს რომ აფარებ ხელს ამას ხომ იცი ვისაც გავაგებინებ ..
- ეს დამნაშავეები მალე კანკნიერად იმუშავებენ ყველას აქვა გამოსწორების შანსი ... მაგრამ შენ თუ ჩემ საქმეში ჩაერევი ისე გაგიხვრეტ შუბს თვალს არ დავახამხამებ !
- თუ ყველას აქვს გამოსწორების შანსი ... მე მომცემ შანსს ??
- დილან შენი ადგილი იცოდე !
- ბუბუ მას თუ შეურიგდები გეფიცები მე მოვკლავ და მერე არ დამიწყო რაღაცეები 😅
- დამშვიდდი ჯუნ .
- ბუბუუ გოგოების დაჯგუფებამ 34 ბავშვი გაიტაცა !
- დილან მიხედე გოგოების დაჯგუფებას !
- როგორც მეტყვი ... უ ფ რ ო ს ო ....
- ყველანი დაიშალეთ და თქვენ საქმეს მიხედეთ..


დაპირისპირება 🔞 ( დასრულებული)Where stories live. Discover now