დღეები გადიოდა , განოს საქმე ჯერ ისევ არ ქონდა ამიტომ დასვენებასა და გართობაზე იყო გადასული ... არავინ და არაფერი ადარდებდა ... იუნგის გარდა არც არავის ნახულობდა , ნუ იუნგი სახლში უვარდებოდა .... განო კი ცდილობდა მასთან ნელ- ნელა კავშირი გაეწყვიტა , რადგან ხედავდა ბიჭის დანახვისას როგორ ჯჩქარდებოდა გულის ცემა .. მის ღიმილზე თცითონაც ეღიმებოდა ... სულ მასზე იყო ჩქხუტებული და იცოდა ეს რასაც ნიშნავდა ... იცოდა რომ შეუყვარდა , თუმცა შიში ისევ მარტო დარჩენის , ისევ იმ საშინელი დღეების გამოვლის შიში არ აძლევდა საშუალებას ბიჭთან გამომტყდარიყო ...
განოს გაეღვიძა გადახედა იუნგის რომელიც უკნიდან ეკრობოდა გოგონას შიშველ სხეულს . უბრალოდ უყურებდა , ვერც კი შენიშნა რომ ცრემლები წამოუვიდა ...
იუნგიმ გოგონას გახშირებული სუთქვა იგრძნო ყელში ..
- გაიღვიძე პატარა?? კარგად ხარ ?? .. ჯერ ისევ თვალდახუჭული ესაუბრებოდა გოგონას ..
- კი უბრალოდ ადგომა მინდა, გამიშვი ...
- ჯერ მაკოცე ! .. გოგონა თავისკენ გადაატრიალა და უკვე თვალები გაახილა ... რა გჭირს ??
- რაზე??
- პატარავ რა მოხდა რატომ ტირი ?? განომ ხელი მოისვა სახეზე ...
- ვერ შევამჩნიე .... ალბად ალერგია მაქ ..
- წავალ წამალს მოგიტან ..
- არაა საჭირო დამშვიდდი დაიძინე ... აბაზანაში შევალ მერე კი წავალ და ვიყიდი... მაინც სადღაც ვაპირებ გასვლას ...
- მეც წამოგყვები ...
- ბები ... 1 კვირით ვერ დატოვებ სამსახურს ??
- როგორც მეტყვი პატარავ !
- მაშინ სადმე წავიდეთ 1 კვირით ..
- მაინც სად ??
- მმ... საბერძნეთში ან ჰავაიზე !
- შენ რომელი გირჩევნია ??
- საბერძნეთი ...
- მაშინ პასპორტი აიღე პატარავ წავიდეთ ..
- მოიცადე ნივთები ..
- ყველაფერს ვიყიდით იქვე .. წავიდეთ ..
- ბები შენ ჩემზე გადარეული ხარ ..
- შენ და შენმა სიყვარულმა გადამრია ...
- ანუ რომ არ გყვარებოდი არ წამომყვებოდი ...
- სულელი ვარ 1 კვირა სამსახური დამეტოვებინა , ვ ი ღ ა ც ი ს გამო?
- ბები და მე ვინ ვარ??
- შენ არ მაძლევ უფლებას ჩვენ ურთიერთობას რაიმე სახელი დავარქვათ ამიტომ უბრალოდ ჩემი სიყვარული , ჩემი საყვარელი ქალი ხარ !
- წავიდეთ ..
YOU ARE READING
დაპირისპირება 🔞 ( დასრულებული)
Randomმინ უინგი არის ბიჭი რომელიც ყველაფერს იღებს რაც უნდა .. ამიტომ გადაწყვეტს ერთი გოგონას ყიდვას...