eight

12.9K 1.3K 481
                                    

yoongi

taehyung

neredesin

taehyung

ne var

yoongi

ortak valizle geldik ya hani mankafa?

valizi alıp ortadan kayboluyorsun

taehyung

kaybolmadım bir yere falan

bıraktığın yerdeyim

lobide

yoongi

arkadaşların yok mu senin

onlarla takılırsın diye düşünmüştüm

taehyung

yok

yoongi

o zaman şu an yanındaki omega ne ayak?

taehyung

birkaç gündür seni ona ayarlamamı istiyor

adı jimin

yoongi

hm

sizin sınıftan mı

taehyung

evet

yoongi

fena çocuk değilmiş 

geliyorum yanınıza :)

-

taehyung, yanında kendisiyle konuşan jimin'i tamamen görmezden gelirken gözü tek bir yerdeydi: otel kapısının girişinde gülüşerek konuşan jeongguk ve ismini dahi bilmediği o alfada...

jeongguk'un alfayla konuşurken sürekli gülümsemesi sinirlerini bozarken istemsizce yumruklarını sıktı. neden sinirleniyordu ki? aptal jeongguk aptal bir alfayla sohbet ediyordu, umurunda olmamalıydı. evet, kesinlikle umurunda değildi. onlara daha fazla bakmayacaktı.

bir anda yanlarına gelen yoongi ile jimin'in eli ayağına dolaşıp taehyung'a vururken bile sarı saçlının dikkati yanındaki ikilide değil, birlikte dışarı çıkan o ikilideydi.

ama onlara bakmak için mantıklı bir nedeni vardı!

o alfayla takılırken jeongguk'un başına bir şey gelebilirdi, bu sebeple onları gözetliyordu. evet evet, kesinlikle başına bir şey gelebilirdi. jeongguk kendisine her konuda yardım eden bir arkadaşıydı bu sebeple taehyung da ona yardım etmeliydi.

kesinlikle ona meraklı olduğundan değildi yani.

bu düşüncelerle yanında derin bir sohbete dalmış ikiliye hiçbir şey söylemeden yanlarından ayrıldı ve jeongguk ile o alfayı takip etmeye başladı.

sadece onları kontrol edecekti, başka hiçbir şey değil...

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
tomboy ➳ taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin