[class a]
shuhua
biraz da taehyungun delta ile kavga edip sadece bileğinin incinmesini abartabilir miyiz??
chan
çocuğun eli sargıya alınmış ne abartısı
shuhua
yaşıyo olması bile bi mucizeyken...
jisung
haklılık payı var gibi
yazıyor...
🌺
jeongguk, sadece masa lambasının aydınlattığı odasında yorgun bir şekilde yarın teslim edilmesi gereken edebiyat ödevini yapıyor ve düşünüyordu: kim taehyung'u...
onu üzmüştü, kırmıştı ve şimdi kendisi yüzünden omeganın el bileği sargıya alınmıştı. yoongi hyung'u haklıydı, jeongguk taehyung'a iyi gelmiyordu.
ona yazmayı, onu aramayı düşünmüştü ama yoongi'nin söylediklerinden sonra buna yüzü yoktu.
üzgün ve yorgun bir şekilde ödevin son cümlesini de yazdığında iç çekti. çok yorgundu bu yüzden hemen uyumak istiyordu. yaptığı ödevin sonuna yapan kişinin ismini de yazıp çantasına koydu.
şimdi onu güzel bir uyku bekliyordu...
🌺
"bu sefer herkes ödevlerini yapmış gibi görünüyor."
edebiyat öğretmeni kürsüsünde sınıf başkanı tarafından kendisine teslim edilen ödevleri incelerken bir kişinin eksik olduğunu fark etti.
"jeongguk." dedi incelediği ödevlerden kafasını kaldırarak. "kendi ödevini koymayı unutmuşsun."
"ben..." diyerek gözlerini kaçırdı sınıf başkanı. "yapamadım."
öğretmen şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "ilk defa bir ödevi yapmadığına şahit oluyorum. bir sorun mu var?"
kafasını hafifçe sağa sola salladı omega olan. öğretmen ise sınıfın içinde onun üzerine gitmek istemediğinden konuyu kapattı ve ödevleri kaldırarak derse geçti.
"şşt, jeongguk." shuhua, yan sıradan jeongguk'a sessizce seslendiğinde ona döndü omega. "taehyung'un ödevini sen mi getirdin?"
jeongguk önce taehyung'un boş olan sırasına bakmış daha sonra da kafasını sallamıştı. "evet."
"ne kadar rapor almış peki, konuştunuz mu?"
jeongguk ders anlatmakta olan öğretmene dönerek kafasını iki yana salladı.
bilmiyordu; ne kadar süre okula gelmeyeceğini, nasıl olduğunu, ne yaptığını... hiçbir şey bilmiyordu.
ama keşke, bilseydi...
🌺
"taehyung yemek hazır!"
"gelemem elim ağrıyor yoongi beni taşısın!"
"ya baba bilerek yapıyor ya taşımam ben bunu yüz kilo olmuş!"
"aç kalırım o zaman!"
"yoongi git al kardeşini sırtına asabımı bozma benim."
"of ya!"
yoongi, çoktan kurulmuş olduğu akşam yemeği masasından söylenerek kalktı ve kardeşinin odasının yolunu tuttu.