3

9 2 0
                                    

"Sevilmeyenlere."

İş çıkışı jisungu gördüm.Elinde amcanin dukkaninda ona aldiğim çiçek vardi.Bahçelerine dikiyordu,solmasin diye.Uzaktan izledim biraz onu,beni fark edince alttan alttan el salladi.Bende etrafimi kolaçan edip el salladim.

****
Hepimiz sözleştiğimiz gibi kasabanin çok uzagindaki ucurumun kenarindaydik.Burada kocaman bir ağaç vardi.Üzerine anilarimizi kazir,geleceğe bir şeyler birakirdik.Jisung ile ağacın dalına ipten bir bileklik taktik.Evlendiğimiz gün gelip bu bilekliği alacaktik.Ve jisung bir çocuk evlat edindiğimiz gün bunu takacakti.Chan ve changbin ise ağaca dileklerini yaziyorlardi.Sonra yere oturduk,uçurumun kenari yemyeşildi.Yere uzandim ve kafami jisungun bacaklarina koydum.Saçımı okşamaya başladi.Changbinde chanin kucagina oturmuş manzarayi izliyorlardi.Çok rahattik,keşke hep böyle olabilseydik.

"Aile var lan yiyismeyin"dedim chana

"Sen kendine bak lan zirto"diye cevap verdi chan

"Zirto ne ya"
Gülmeye başladi jisung.

"Benim sevgilim herkesten daha güzel ve estetik konuşuyor bir kere"dedi Changbin,illa bir şeyde sevgilisini övecek yoksa rahat duramiyor.

Changbinin bu lafina hep birlikte hunharca güldük.

Chan dünyanin en güzel seven adamiydi belki de changbin için?

****
Fici çok uzun tutmayi dusunmuyorum.Yada bolumleri kisa yaparim bilmiyorum.Biraz konu bulmam lazim.

•Mahperi•MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin