Lee minhoHan jisung,benim güzel sevgilim.Seni bulamiyorum.Sen gittikten sonra her gece o yıkık eve gittim.Her gecede o kediyle karşılaştim.Benden önce gider,bir köşeye sıvışırdı.Aynı senin gibi.Seni çok özledim mahperi,geri gelsen olmaz mi?.
Bu fotoğrafi eski kameramla çekmiştik.Yeşil uçurum kenarinda,orayada Changbin ile gittik her hafta.Oda çok üzüldü,chan olsaydi bu kadar tükenmezdim.O toparlardi beni,ama oda gitti sevgilim.Bu fotoğraf bizim ilk fotoğrafimizdi.
Burada çok güzel cıkmışsın bak.Zaten her zaman güzeldin.Kanlar içindeyken bile,mezarina çiçek dikerken çok koydu.Beni jinra ile evlendirmek istediler.Kaçtım kasabadan,changbinde kaçtı.Yeni bir hayat başladi bizim için.Otobüste yaziyorum sevgilim.Kediyide aldım.Senin omzuna yaslayacağim kafami cama yasliyorum sevgilim.Neden sözünü tutmadin?.
Bari sen kalsaydin kardeşim.Sen benim çocukluk arkadaşımdın.Ben senin elinde büyüdüm lan.Bana sen futbol oynamayi öğrettin.Silah kullanmayida sen öğrettin.Bende senin öğrettiğin silahla seni vuranlari vurdum.Merak etme kardeşim,kanin yerde kalmadi.Elim bir gram titrediyse benide vursunlar.Yohanin babasiydi oğlum seni vuran.Yohan da intihar etti.Sen olsaydin daha çabuk toparlardim.Aslinda hala toparlayamadim.Rahat uyu kardeşim.
Seo Changbin
Ne kadar yakışıklı çıkmışsın sevgilim.
Sen hep derdin,seni ölene kadar koruyacağim diye.Dediğinide yaptin,ben ölmeni istemezdim.Şimdi bir minho birde ben kaldim.Artik o ağaca anilarimi yazamiyorum.Sensiz olmuyor be chan.Ben yazamam bilirsin,ama evlenme teklifine evet dediğimi duymaliydin.Ben bilirim duyuyorsun.Evet bang chan,evet seninle evlenirim.......