1

23 2 0
                                    

•Merhaba,ben lee Minho.Kimse yarim kalan bu cümleleri anlamayacak.Yarim kalan sigaram devam ettirecek satirlari.Bir sonraki hayatimda seni bulacağim mahperi.•

Benim güzel ve narin mahperim.Sevmek suç mu?,eğer suçsa ben cezami çekerim.Sen kaldiramazsin.Gözlerimi gözlerinden ayirmayacağim,sadece gözlerine bakarak sarhoş olduğum geceleri unutmayacağim.Kollarinda uyanacağim.Seni seviyorum diye bagiracağim,bu sefer dayak yemeyeceğiz ama.
Saçlarini öpeceg

Ne ben devam edebildim bu satirlara nede sigaram.
Affet beni mahperi.

"Kaybolan aşklara"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kaybolan aşklara"

Yine tüm kasaba bizi konuşuyordu.Sevmek suçmuydu,iki erkek aşık olamazmı?.Jisungun babasida duymuş.Önce dövmüş,sonra odaya kapatmış.Bende dayak yedim,ama benim canimi yakan tek şey jisungun zarar gormesiydi.Ona dokunmaya kıyamam ben.Yaşıtlarindan biraz küçük durur.Silahta tutamaz zaten,ama öğretirim ben ona.Çok seviyorum ben onu,kendimden çok.Yalvarırım almayın onu benden.Sevmek suç değil.

*****
Gece saat yine üç civariydi.Jisung ile buluşmak için her zamanki yıkılmış evde bekliyordum.Ayak sesleri duymam ile elim silahıma gitti.Sonra jisung fısıldadı.

"Hyung."

Kafasini uzatti,gülümsedi.Koşarak sarildi,sıkıca ellerini boynuma sardi.Sonra geri çekilip etrafi yokladi.Enseme ellerini koyup dudagima bir öpücük kondurdu.
Bende boynundan öptüm.
Gözlerine bakip gülümsedim,sonra göz alti dikkatimi çekti.Morarmiştı,yarasindan öptüm.

"Gozüne bak mosmor."güldüm.

Oda güldü.
En çok canimizin yandiklarina gülerdik biz.

"Asil sen kendine bak şapşal."

"Hyunguna şapşalmı diyorsun sen"

Gidiklamaya başladim onu,arada bir öpüyordum.Sonra saçlarini okşadim,göğsume gomdum kafasini.

"Sevgilim,eğer bir gün eşcinsel yasağı kalkarsa evleniriz dimi?"

"Tabiki bebeğim,evimizide senin isteklerine göre döşeriz."

Gülümsedi,gözleri parlıyordu.

"Evimiz küçücük olsun,kırmızı halımız.L koltuğumuz,üç tanede kedimiz.Tabiki bir tanede plak,sürekli
Shootout çalsın."

"Rengarenk yatak örtümüzde olur."

Dedim ve saçlarini öptüm.

"Lee soyadi da sana çok yakışır miniğim."

Arkasini döndü,eline bir taş aldi.
Duvara,
"Lee jisung,lee minho"yazip arasina kalp yapti.Yanina gidip elindeki taşı aldım.Yara olmuş ellerini öptüm.

Arada bahçeye çıkıp yıldızlarida izleriz sevgilim.

****
Bu arada
Jisung 15 yasinda
Minho 17 yasinda

•Mahperi•MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin