|Campus fesztivál 2. nap|
A debreceni Campus fellépés után arról vitatkoztunk, hogy mit basszunk magunkkal. Ugyanis Atiék után olyan fellépők léptek/lépnek fel, akiket vagy nem szeretünk, vagy nem is ismerjük. Mondjuk nekem Dzsúdló jónak tűnik, szóval lehet Alexát elrángatom. Mivel pénteken lép fel, addig meg van három napunk, és azt se tudjuk mit csináljunk.
- Szörnyen unatkozooooom - Ati szenvedős hangon vágta le magát mellém a kanapéra, a fejét pedig a combomra helyezte. - Tegnap óta semmi értelme a létezésemnek! Vissza akarok menniiiii!
Sóhajtva simogattam meg a fejét, majd a karomat átvetettem a nyakán.
- Miért van ilyen kibaszott meleg? - Alexa a ventilátor mellett ült és ahogy a kis szerkezet körbe járt, ő kihasználta, hogy a lapátba beszél, ezzel furcsa hangokat kiváltva. Csődör időközben beszunyált, Desh és Fészek pedig csórit basztatták azzal, hogy pofinokat osztogattak neki. Én pedig a Campus fesztivál program listáját böngésztem, hátha találok valami jót a Dzsúdló koncerten kívül. De ma is például a Junkies lép fel, akiket nemhogy gyűlölök, de nem is hallgatok. Holnap -vagyis szerdán-, a Tankcsapdát kéne megnézni, csütörtökön a Byalex és a Slepp, pénteken meg ugye Dzsúdló lép fel. Hirtelen ötlettől vezérelve lezártam a telefonomat, lelöktem magamról Ati fejét, majd a kis csapatom felé néztem.
- Kitaláltam a programokat - vigyorogtam, a többiek pedig kérdő tekintettel néztek rám, kivéve Pistit. Ő ugyan úgy szunyókált. - Ma úgy is meleg van egy. Kettő, mivel egy legutáltabb banda lép fel részemről, és nem is nagyon hallgatom őket, elmehetnénk az Aquaticumba. Holnap Tankcsapdára KÖTELEZŐ elmennünk, csütörtökön megint kitalálunk valamit, pénteken meg Alexa jössz velem Dzsúdlóra és ennyi is a fesztivál.
- Kiváló program - helyeselt azonnal Desh, én pedig büszkén kihúztam magam. - Strandoljunk egyet!
Felhúztam lusta bátyámat a kanapéról, Alexa pedig a barátját keltegette, aki kómásan kapkodta a fejét, de aztán ahogy értesült a programokról, ő is szedelődzködni kezdett. A bőröndömből kirángattam a fekete bikinimet, a felső részét Alexa bekötötte, majd a fürdőruhámra felvettem egy lenge nyári ruhát.
|Az Aquaticumnál|
Desht meglátni fürdőnadrágban póló nélkül felér vagy hat Azahriah x Desh koncerttel. A tetkóit látni hagyta, én pedig igyekeztem nem elolvadni a helyszínen. Ugyanis már két teljes éve bele vagyok zúgva, de nem merem neki elmondani, hiszen tudom, hogy csak barátként tekint rám. Így inkább csendben szenvedek a látványától, a tudta nélkül beszélek róla Alexának, és Atinak sírok, hogy úgyse fog a barátnőjének fogadni. Az utóbbi megtörtént események alapján történik.
Bevágtuk a cuccainkat a kijelölt szekrényekbe, majd azt bezárva a medencék felé igyekeztünk. Félúton szörnyen elkapott a lustaság, ezért a bátyám hátára ugrottam, onnantól pedig ő cipelt. Elsőnek a csúszdás medencét próbáltuk ki, amit kurvára élveztem, ugyanis Fészekkel versenyeztünk, hogy ki csúszik le hamarabb, és aki hamarabb lecsúszik, az kap egy kólát. Kétszer is én csúsztam le hamarabb, szóval két kólát kaptam. Utána a Mediterrán medencébe, Alexa és Csődör a barlangba mentek romantikázni, mi négyen pedig bementünk az áramlatba, majd kijöttünk a közepébe, hogy kakasviadalt játsszunk. Fészek és én Desh és Ati ellen. Aztán cseréltünk. Desh és én Ati és Fészek ellen. Egy óra múlva kimásztunk a medencéből, hogy kajáljunk, majd mikor bekajáltunk, mentünk vissza a medencébe.Este tíz óra is lehetett mikor kijutottunk az Aquaticumból. Nagyon jól esett lelazulni, kikapcsolódni, a barátaimmal lenni. Még egy kis ideig sétálgattunk a városban, csináltam rengeteg képet, amit az insta sztorimba megtalálnak a követőim. Éjfélkor fáradtan zuhantam bele az ágyamba, még egy utolsó pillantást vetettem a háttérképemre, amin Desh sunyin mosolyog, majd az utolsó emlékem az, hogy Alexa egy kicsit fészkelődik, majd teljes csend honol a szobánkra. Aztán elnyomott az édes álom.
YOU ARE READING
NADIEU /⚡DESH⚡/
Fanfiction✨EGY KÖNYV, MELYET A NADIEU IHLETETT✨ ©Copyright© Baukó Adrienn mindig elkíséri bátyját és legjobb barátait minden koncertre. A fiatal lány bátyja legjobb haverjába 18 éves kora óta szerelmes, ámde nem meri elmondani, mígnem Desh azt érzi, hogy a...