⚡Harmadik rész - Campus vége, Dzsúdló koncert⚡

318 16 18
                                    

|Campus fesztivál 5. nap - utolsó nap|

Ez a hét is úgy elszaladt, mint ahogy a mensim szokott. Hétfőn kezdődött a fesztivál, de ma már Marci lesz az utolsó bulink. Utána meg vissza az unalmas szürke hétköznapokba... A tegnapi napunk elment valahogy, mivel a Lunácska miatt nem mehettünk fagyizni, mert "a melegtől és a naptól tönkre megy a hajam" hisztit kellett hallgatnunk egésznap. Így a fagyizás elmaradt. Helyette Fészekkel és Desh-el vettünk jégkrémet, de az se volt Lunácskának jó, mert fázik tőle. A hajam égnek állt a hisztijeitől, meg úgy unblock az egész nőtől, de nem szólok bele, mert ez Pule élete. Az ő "barátnője". De végre elérkezett ez a nap is, hiszen Marci gyerekkorom leges legjobb barátja, hiába mentünk át mindketten csomó változáson. Én YouTuber lettem, Marci meg lassan három éve befutott trap sztár lesz. De a kapcsolatunk sosem változott rossz irányba. Nem is szakadt meg. Mindig szerepelt a videóimban, és cserébe voltam én a fotósa. Desh pedig két éve, azaz 18 évesen -vagyis én voltam 18, Desh meg 23-, lépett be az életembe. Két éve csak is Deshről szól az életem. Elsőként like-olom a bejegyzéseit Instagramon, elsőként lépek a live-jába. És van egy kis Desh-dobozom, amibe a Desh-el kapcsolatos dolgaimat tárolom. Karkötők, nyaklánc, mozijegyek, koncertjegyek, rágós papír... Az utóbbit mondjuk undorítónak találta, de én nagy vigyorral az arcomon elraktároztam. Szeretem na. Talán túlságosan is szeretem.

Reggel mikor felkeltem, ismét egyedül voltam a szobában. Egyébkéééént... Tegnap este is Desh-el aludtam, és be kell vallanom... Elég jó vele aludni. Kómásan lerúgtam magamról a takarót, majd magamhoz kaptam egy bő pólót, egy fehér térdnél szakadt farmernadrágot, a fésűmet, meg egy hajgumit és ezekkel együtt a fürdőszobába mentem. Először felvettem a választott ruhákat, utána a barna loboncomat grimaszolva kifésültem, aztán befontam. Amikor ezekkel végeztem, kimentem a nappaliba, majd szeretethiányra utalva -meg hogy kérjek Pulétól egy szál cigit-, átöleltem a bátyám nyakát.

- Megint cigi kell mi? - adott puszit az arcomra, mire válaszul bólintottam egyet. - Gyere, akkor cigizzünk együtt.

A teraszon Pule kivett egy heets-et a dobozból, majd az Iqosába tette, én pedig a rendes cigarettából kínáltam meg magam, amit a gyújtómmal meg is gyújtottam.

- Hogy aludtál? - kérdezte Pule ártatlan mosollyal. A szeme alatt fáradt és sötét karikák húzódtak, és szerintem nem sikerült kipihennie Lunát.

- Hálistennek jól, Desh hihetetlenül jó szobatárs, és aranyos is - mosolyodtam el szerelmesen. - De te, ahogy látom nem pihented ki Lunát.

- Én ezt már nem bírom - ült le, miközben beletúrt göndör hajába. - Alighogy abbahagytuk, szól, hogy nem volt elég, csináljuk újra. Aztán megint, megint.. megint.. és megint..

- Ati, értem mire akarsz célozni, nem kell felsorolni - szakítottam félbe, mielőtt felsorolná, meddig csinálták. Akkor tuti itt ülnénk napestig. - Miért nem hagyod a francba? Az ilyen nőnek sem nevezhető emberi lény a fasznak se kell. És ő tudod miért van veled? Csak is azért, hogy jól megdugd, meg a pénzedért. Ismerem én az ilyen lányokat! Kata is ilyen volt, ne felejtsd el!

- Azt a nőt többé ki se ejtsd a szádon! - nézett rám mogorván. - Látni se bírom azt a... Ribancot! Mást nem nagyon tudok rá mondani.

- Na látod, ezért kell ejteni a bús picsába - ültem le mellé mosolyogva. - Hidd el nekem Pule, ha nem lennél befutott, és nem keresnél a zenéléssel semmit, olyan lennél számára mint a többi pali. Egy nincstelen senki! És én mondom, találsz nála sokkal különlegesebb lányt. Aki olyannak szeret, amilyen vagy. Aki nem Azahriahként, de nem is Paul Streetként szeret. Hanem Baukó Attilaként. Hidd el, vannak olyan lányok is, akik csak Atiként szeretnek. Rajtam meg Lexán kívül.

Pule elkuncogta magát, majd magához ölelt, és egy hatalmas puszit nyomott a homlokomra.

- Tudod, örülök, hogy mindig jössz velünk fellépésekre - mosolygott.

- Oh igen, fényezz csak - kuncogtam, Pule pedig elröhögte magát.

- Csak szeretnéd - mondta röhögés közepette. - Visszatérve... Örülök, hogy mindig itt vagy. Mellettem. Mert hatunk közül csak te vagy az, aki képes egyetlen egy szóval lelket önteni belém.

- Erre valók a testvérek.

- Nem, erre nem a testvérek valók - rázta meg a fejét, én pedig kérdő tekintettel fordultam felé. - Erre a legjobb barátok valók. Te nem csak a húgom vagy. Te vagy születésünktől fogva a legjobb barátom.

Nem mondtam semmit, csak jó szorosan átöleltem a bátyámat, mintha az életem múlna rajta. Amikor a botránya volt, csak mi voltunk mellette. Az igaz barátai, a húga, anya. De a kis hülyémet annyira marta a bűntudat, hogy vissza könyörögte magát Lunácskához, az meg visszafogadta csak is ugye a pénze miatt. Meg hogy dugjon valakivel. Aki természetesen a lüke bátyám. De én ilyen hülyén is szeretem. És a kedves utálóknak üzenem; Le lehet állni a "Nem Azahriah a hibás😭" kommentekről. Emberek, egyszer hibázott. De már megbánta. A bátyámért ölök, ez fix.

- Nem akarom megzavarni az aranyos testvéri lelkizést, de most muszáj - hallottam meg a legjobb hangot az életemben, mire boldogan felugrottam és Marci nyakába ugrottam. - Fel ne boríts csajszi! Örülök, hogy hiányoztam, és hidd el te is nekem, de azért ne boríts fel.

Marci karjai a derekam köré fonódtak, miközben kezet rázott Atival is.

- De te hogy kerülsz ide? Azt hittem este találkozunk - szálltam le Marciról vigyorogva.

- Igen úgy volt, de mondtam a menedzseremnek, hogy hamarabb szeretnék jönni, hogy a legjobb barátaimmal töltsem a délelőttöt - mosolygott. - És hoztam nektek valamit!

- Úúú, ajcsi - csillant fel a szemem. Marci és Pule felkuncogott, én pedig izgatottan bontottam ki a csomagomat, ami Desh egyik dorkos pulóvere volt. Hatalmas sikongatás közepette szorongattam a legjobb barátomat, aki egy "jól van, jól van" mondattal megpaskolta a hátamat, én pedig a pulcsimat szorongatva léptem Pule mellé, aki szintén Desh merchét kapta.

Alig pár óránk maradt Dzsúdló koncertjéig, ezért már a helyszínen dekkoltunk. Hogy megmutassam egész Debrecennek, milyen legjobb barátom van, a tőle kapott és Desh tiszteletére Kukásautó pulcsiban voltam, nem érdekelt, hogy megsülök benne, plussz negyven fok van, de én csakazértis ebben a pulóverben fogom nyomatni, nem máshol miiiiiint... A VIP részlegen! Haha. Lehet irigykedni.

- Gyerekek, tejóisten mik vannak itt dik - ámuldozott Desh az italokat látva. - Van Bombay, JimBeam, vodka....

- AZ ENYÉM! - foglalta le azonnal a vodkát Alexa, és mikor a kezébe fogta, próbálta eldugni, hogy még véletlenül se nyúlja le tőle senki, miközben szúrós szemekkel nézett mindenkit.

- MA ESTE TISZTÁN ISZOM A BOMBAYT, MERT CSAK ÍGY SZERETLEK IGAZÁN TÉGED BABY - énekeltem a kedvenc dalom refrénjét, miközben Desh-hez sambaztam. Desh vigyorogva énekelte el az ő részét, közben eljátszotta, hogy seggrészeg. Vicces volt. Az egész VIP-ben mi adtuk a bulit, és amikor Marci megkezdte a koncertet, mi odamentünk a színpadhoz és onnan élveztük a koncertet. Összességében kurva jól telt el ez a hét, és még Luna hülye kérdései sem basztak fel annyira, mint általában szoktak. Mondjuk a csütörtöki nap kurvára felbaszott, de annyi még pont belefér. És igen egyre jobban beleszeretek Deshbe.

"Az alagút végén te vagy a fény
Nem akarok mást, kérlek, ne félj!
Ne bántsuk azt, akit szeretünk rég
Mert az idő hamar véget is ér
Kimondhatatlanul szeretem őt
Bízok benne, az igazi nagy Ő
Bízok benne, hogy nekem az igazi
NADIEU"

NADIEU /⚡DESH⚡/Where stories live. Discover now