⚡Ötödik rész - Budapest Parki koncert⚡

335 15 8
                                    

Ez a nap életem legjobb napja, komolyan. De mindent sorjában.
"Szembe néztem az árral, de tudtam, hogy nem vesztettem
Azóta te vagy a fény, azóta te vagy a vég
Nélküled nem megy, nélküled minden vaksötét".

Ma reggel is Pule kiabálására lettem figyelmes, ezért felültem, kidörzsöltem a szememből az álmot -ami mondjuk Deshről szólt, és kurva jó volt-, majd felálltam az ágyamból, hogy egy hatalmasat nyújtózzak. Alig léptem ki a szobámból, mikor egy váza repült a falnak, ezzel vissza kényszerítve a szobámba.

- NORMÁLIS VAGY? - kiabált Pule. - ÉS HA ELTALÁLJA?!

- LESZAROM! NEM SZAKÍTHATSZ VELEM! - sipítozott Luna. Ezek szerint Pule észhez tért és dobni akarja. Hálistennek.

- Én meg ezt szarom le! - kontrázott Pule. - Vége van, vágod? Nem szeretlek! Nem is szerettelek! Csak arra voltál jó, hogy dugjak valakivel. Meg amúgy is.... Most már nem olyan jó veled. Meguntam.

Ezaz Pule, mondd meg neki!!

- TE UTOLSÓ FASZ! GYŰLÖLLEK! - kiabált fel sírva, és olyan erővel csapta be a bejárati ajtónkat, hogy még a fal is bele remegett. Kiléptem a szobámból, ügyelve arra, hogy ne lépjek egyetlen egy üvegszilánkba, majd odasétáltam Atihoz, és jó szorosan magamhoz öleltem. Vékony karjai körül ölelték a derekamat, az arcát a nyakamba bújtatta, a válla pedig rázkódni kezdett. Sajnálkozva simogattam a hátát, és az ölelésemmel próbáltam éreztetni vele, hogy én itt vagyok.

- Jaj Pule, ugyan-ugyan, lesz egy jobb lány az életedben. Ez a nő egy könnycseppet sem érdemel.

Öt perc után sikerült lenyugtatni, és még mindig csendben ültünk, mikor kinyílt az ajtó, majd becsapódott. Azt hittem Luna jött vissza, imádkoztam is, hogy ne ő legyen.

- Megjöttem buzik - hallottam meg Desh hangját, mire megkönnyebülten kifújtam a bent ragadt levegőt. - Mi történt?

- Te hogy a faszomba keveredtél ide? - nézett rá Pule Deshre, miközben próbált nem felnevetni. Nyoma se volt már az ideges Atinak. - Nem is írtam rád, hogy gyere hozzánk, mert baj van..

- Jó ember ismerő vagyok, szóval mi a baj? - ült le Ati mellé kuncogva.

- Bombayt iszunk - vigyorogtam. - Megszabadultunk a Hárpiától!

- Azt majd a koncert után, kurva szar érzés részegen énekelni dik -kacsintott Desh. - Tapasztalatból mondom.

- De én nem lépek fel, ergo annyi bombayt ihatok, amennyi csak belém fér - vigyorodtam el. - Ami nektek kurva szar, nekem az kurva jó!

Ati és Desh percekig némán pislogott, majd hárman elröhögtük magunkat. Annyira röhögtem már, hogy szinte fájt a hasam, a szemem könnybe lábadt, igy muszáj volt Atira támaszkodni. Régen röhögtem már ennyire jó ízűen. Tíz perc után valahára összeszedtük magunkat, majd kimentünk "friss levegőt" szívni. Mondjuk Desh és én a rendes cigit szívtuk, míg Ati a heetset, miközben megvitattuk Lunát, hogy milyen idegesítő is volt. Meg kifaggattam Desht a húgáról. Legalább így fel tudom készíteni a legrosszabbakra. Ati nem is, de Fészek esélyes, hogy rámászik a csajra. Mint annó két éve Alexára. Azóta Alexa nekem az egyetlen legjobb barátnőm. Polla pedig mióta kifordult önmagából, már nem keres napiszinten, és le se szar. Talált jobb társaságot magának. De mindegy is. Alexával kijövünk, ennyi a lényeg. Az új lány meg majd elválik.
A nagy xbox parti közben pittyent Ati telefonja, amit nagy sóhajtozás közben felvett, és megnézte, hogy ki zaklatja.

- Csődör írt, hogy lassan készülődjünk - nézett ránk Ati. - Ez a kölyök ma se bír magával.

- Buzikám, hatunk közül ti ketten vagytok kölykök - mutogatott rám meg Atira Desh kuncogva.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NADIEU /⚡DESH⚡/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin