8

1.2K 99 268
                                    

Daren kafayı yemek üzere olduğuna daha önce hiç olmadığı kadar emindi. Fizik kursunu bir şekilde atlatmıştı. Kendisi de nasıl olduğunu bilmiyordu ama başarmıştı. Bir anlığına kursların o kadar da kötü olmadığını düşünmüştü, ta ki kimya kursuna girene kadar. Kurstan önce Nova'yı görmüştü ama konuşmayı başaramamıştı çünkü Nova sınıfa girmiş ve Arın'ın yanına geçmişti. Daren de peşinden sınıfa girince Arın ile göz göze geldiler. Arın'ın yüzünde herhangi bir ifade yoktu, bu yüzden Daren de ona karşı hissettiği, çoğunlukla vahşet içeren duygularını yansıtmamaya çalıştı.

Boş bir yere geçerken Nova da onun geldiğini fark etti ve Arın'ın aksine şaşırdı. Şaşırılması normal bir durumdu çünkü Daren ilk defa kursa kalıyordu. Ama Nova'nın şaşırması kısa sürdü. Anında dönüp Arın'la bir şeylere, muhtemelen ona, gülmeye başlamışlardı. Onlara bakmak yerine telefonunda rastgele uygulamalara girdi. Meşgul görünmek için yapıyordu çünkü yapacak hiçbir şeyi yoktu. Şafak derse odaklanmasını bahane ederek her yerden onu engellemişti. Yani can sıkıntısından ölmek zorundaydı.

Kimyacının içeri girip ders anlatmaya başlamasının üzerinden yaklaşık yarım saat geçmişti. Daren hocayı oyalamaya çalışmıştı daha az ders anlatsın diye. Sekiz ders ve üstüne birer saatten iki kursun ardından nasıl hayatta kalabilecekti bilmiyordu. Belki de sonraki günkü dersleri ekmeliydi. Gerçi devamsızlığı az kalmıştı muhtemelen ve okulun en sıkıcı günleri olan son günlerinde gitmek istemiyordu. Bütün derslere eksiksiz katılan Nova bile gitmiyordu o günlerde. O da gelseydi belki düşünebilirdi gitmeyi.

Telefonundan saate baktı ve on beş dakika kaldığını gördü. Umuyordu ki kurs bittikten sonra Nova ile konuşabilecek durumda olurdu. Beyni kulaklarından akmak üzereydi. Dersin en başlarını Arın'ı çeşitli yollarla öldürme planları kurmakla geçirmişti ama artık onlar da eğlenceli gelmiyordu. Yaratıcı yollar düşünemeyecek kadar akıl sağlığını kaybetmişti. Etraftaki diğer öğrencilere bakınca çıldırmak üzere olanın bir tek o olduğunu gördü. Herkes sorularla ve kimyacının anlattıkları ile ilgileniyor gibiydi.

Neredeyse "Yeter!" diye bağıracaktı kimya hocası kursun sona erdiğini söyledi. Daren o kadar bunalmıştı ki Nova ile konuşmasını sonraya bırakmayı bile düşünmüştü ama bu fırsatı kaçıramazdı. Kendine onunla konuşabilmek için iki saat işkenceye maruz kaldığını hatırlattı.

Eşyalarını çoktan toplayıp sınıftan çıkan Nova'ya yetişebilmek için önünde öylesine duran kitapları ve kalemleri çantasına tıktı. Her ne kadar peşinden çıkmış olsa da Nova çoktan gözden kaybolmuştu. Hızla merdivenleri indi ve onu binadan çıkarken gördü. Peşinden koşarken tam adını seslenecekti ki bir el ağzını kapadı ve onu duvara sertçe itti.

Kendininkilerle buluşan mavi gözlerin sahibine karşı daha önce hiç böyle bir öfke duymamıştı. Adeta ateş damarlarında akıyor, öfkesi bir volkandan patlarmışçasına dışarı çıkmak istiyordu. Olduğu yerde debelendi ama onu yakasından tutan el izin vermedi. Herhalde Nova'nın uzaklaştığına emin olduktan sonra Daren'in ağzındaki el geriye çekildi.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" diye bağırdı Daren.

"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun?!" diye cevap verdi Arın. Saçlarını küçük bir topuz yapmıştı. Bu onun meşhur topuzuydu. Ne zaman beden dersinde maç yaparken saçını bu şekilde toplasa karşı takımın kaybedeceği hangi spor olursa oldun garantilenmiş oluyordu. Spor yaparak elde ettiği kaslı kolları onu duvara yapıştırmışken Daren şimdi çok daha iyi anlıyordu neden kazandığını.

"Anlamadım?" dedi Daren nefesleri birbirlerine çarparken.

"Nova," dedi Arın. İkisinin de birbirinden sinirli olduğunu anlamak için çok da çaba sarf etmek gerekmiyordu. "Günlerdir kızın peşinden koşuyorsun."

"Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum."

Arın onun dediklerinden hiç etkilenmeden konuşmaya devam etti. "Hiç düşünmedin mi aptal davranışlarınla onu rahatsız ediyor olabileceğini?"

Daren ona karşı beslediği öfkeyi saklama gereği duymadan gözlerinin içine bakarken konuşmasını böldü. "Hala seni ilgilendirmiyor. Bu olanlar Nova ile benim aramda oluyor, senin değil. Kuduracaksan az ötede kendi başına kudur ve beni rahat bırak kıskanç piç."

Bunu dediği an Arın geri çekildi. En başından beri korudukları göz temasını başka yöne bakarak bozmuştu. Arın yüzünü başka yöne döndüğünde Daren çenesinde bir kasın seğirdiğini fark etti. Gerçekten onu incittiğini ve artık gideceğini düşünmüştü. Yüzüne sağlam bir yumruk yediğinde kendi gibi düşünceleri de yerle bir oldu. Daha neler olduğunu kavrayamamışken Arın onu çenesinden tuttu ve sertçe kendine çevirdi.

"Bir daha benim hakkımda böyle konuşursan dilini kendi ellerimle koparırım." dedi ve Daren'i pek de yavaş olmayan bir şekilde bıraktı. Ama arkasını dönüp giderken Daren'in onu yaklayabileceğini hesaba katmamıştı. Tıpkı en başında Arın'ın onu duvara ittiği gibi şimdi de Daren onu itmişti.

"Denesene." dedi Daren ve Arın'ın suratına yumruğu geçirdi. Bu da ardı arkası kesilemeyen yumruklar ve tekmelerin başlangıcı oldu. Birbirlerine attıkları yumruklar arasında bulduğu ilk fırsatta dizini Arın'ın karnına geçirdi. İki büklüm olduğu sırada Daren, kafasını tam yanlarında bulunan dolaba vurdu.

Arın kafasının dolaba çarpan yerine tutarken duvara yaslandı. Daren ağzını açıp tam bir şey söyleyeceği sırada birinin sesi duyuldu.

"Neler oluyor orada?!" diye sesleniyordu müdür yardımcısı. Topuk tıkırtısı yaklaşırken Arın'la bakıştılar. Başının çarpan yerinden sızan kan eline bulaşmış, yüzüne doğru akıyordu. Daren o an kendi yüzünün halini merak etti ama bakacak vakti yoktu.

Arın'ı da kolundan tuttuğu gibi çıkışa koştu. Az önce kavga ediyor olmalarına rağmen onu geride bırakamazdı. Müdür yardımcısına yakalanıp neler olduğunu anlatırsa ikisinin de başı belaya girerdi.

Okuldan çıktıkları an Daren, Arın'ın kolunu bıraktı ve muhtemelen Arın'ın gideceği yönün tam tersine doğru ilerlemeye başladı. Hala nasıl yürüyebildiğini merak ediyordu. Sadece Nova ile konuşmak istemişti ve başına gelmeyen kalmamıştı...

***
Of ne bölümdü bee

Çok içime sinmedi açıkçası AMA ÇOK FAZLA KİŞİ BÖLÜM İSTEDİ XJEÖDHEÖDJEÖSM o yüzden attım artık

Tamam şimdi biraz sakinleştiysek tekrar kudurma zamanı çünküüü o bahsettiğim resim bitti 👀 (yakınınızda biri varsa hızlıca bakmanız tavsiye edilir)







Tamam şimdi biraz sakinleştiysek tekrar kudurma zamanı çünküüü o bahsettiğim resim bitti 👀 (yakınınızda biri varsa hızlıca bakmanız tavsiye edilir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kavga ettikleri bölümün sonuna öpüşen fanartini koyan benim için bi saygı duruşu JSKSJELDJEÖDJELDJÖEDJEJDKMEDJÖEJDMEJDÖEKSKS

𝖯𝖫𝖠𝖸 𝖶𝖨𝖳𝖧 𝖥𝖨𝖱𝖤 «𝘏𝘎𝘖𝘐̇»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin