Flörtölés az egyetemen

60 7 0
                                    

Deku szemszöge:

Holnap kezdődik az első napom az egyetemet. Őszintén én már várom pedig rám ez nem jellemző.

Kacchannal mostanában nem beszéltem sokat ami kicsit zavar. Úgy gondolom most neki is jobb nélkülem. Nem zavarom így legalább tud koncentrálni saját magára is.

Másnap // 6:03

Nem tudom, hogy tudjátok e, de már elköltöztem anyukámtól. Csak egy kis lakásba ami pont az én stílusom.
És ebben a kis lakásban ébredtem ma mint egy hulla. Nem most komolyan egy hullára hasonlítottam.

Hah kezdenem kéne magammal valamit de nagyon gyorsan - mondtam ki gondolatomat

Egy gyors hajmosással kezdtem, majd fogat mostam. Enni nem ettem csak bedobtam a táskába azt a szendvicset amit még tegnap este készítettem majd útnak eredtem.
Útközben ráírtam Katcchanra, hogy minden rendben van e vele és majd tudunk e beszélni ha végzett ő is meg én is.

Kb. 10 percnyi sétára volt az egyetem otthonomtól. Már ezért is megérte szerintem ide jelentkezni nem véletlenül ez a kedvencem.
Pár perc múlva már magam előtt láttam a csodás egyetemet.

Hah...el se hiszem, hogy itt vagyok - mondtam ki hangosan

Már épp a bejáratot akartam átlépni amikor valaki nekem jött. Én előre estem az ismeretlen meg hátra. De kiderült, hogy mégse annyira ismeretlen ugyanis Todorokit láttam.

- Todoroki-kun?

- Midoriya? Bocsánat nem vettelek észre annyira siettem. Segítek.

- Semmi baj, de hogy hogy itt vagy?

- Nem látod? Engem is ide vettek fel - fogta kínosan nevezve a tarkóját

- Ez egy remek hír! Legalább valaki ismerek - azzal megöleltem

- Ömm..Midoriya...e-elengednél? T-túl közel vagy..

- Ja igen persze - mosolyogtam rá kedvesen. Zavarban van?

A nap további része egész jól telt. Todorokival egy osztályba kerültünk és ez számomra nagy megkönnyebbülés volt.

Haza fele anyát fel hívtam, hogy sikeresen telt az első nap aminek nagyon örült.
De ahogy észre vettem Kacchan nem írt. Pedig csak bocsánatot szerettem volna kérni tőle.

Megpróbáljam felhívni?...

Köszönöm ha elolvastad :]

Egymásé ( BakuDeku ) 2 BEFEJEZVEWhere stories live. Discover now