Szerelem a levegőben

40 6 0
                                    

Deku:


Végre minden a régi. El se hittem, hogy egy teljesen értelmetlen hülyeségen összevesztem Kattsukival, azt hittem megutált vagy valami olyasmi.

Kattsukinál maradtam és ott is aludtam nála, de csak most az egyszer aztán ha minden jól alakul akkor majd együtt is élhetünk. Bár nem tudom hogy fogom kibírni ha nem vagyok nála mert eléggé felizgat mostanában...vagyis na értitek..

- Deku kicsit gyorsabban mert én is szeretnék fürdeni! - kiabált nekem a nappaliból

- Ne üvöltözz nem is voltam bent sokáig - nevetve mentem ki a fürdőből ami nem volt valami jó ötlet mert csak egy alsónadrág volt rajtam. Én idióta.

- A..á..öhh...TE MARHA MI A FASZÉRT NEM VETTÉL FEL PÓLÓT? - látszott hogy zavarba jött.

Én csak kuncogtam Kattsukin és gyorsan fel vettem a pólót is.

1 órával később

- Dekuuuuuuuuuu! Gyere máááár az isten álgyon meg.

- Megyek már csak had vegyem fel a cipőmet.

- Ahh had segítsek így sose érünk be a suliba - annyira aranyos

- Köszönöm

- Nincs mit - bele nézett a szemembe ami csodálatos volt. Láttam rendesen a szemeit, meg tudtam őket szépen vizsgálni és ezt a csodálatosabbnál is csodálatosabb.

- Nagyon cuki vagy. - mosolyodott el 

- ...Kmm..na jó most már tényleg induljunk - pattantam fel vörös arccal

A mai nap úgy telt ahogy a többi, sokat tanultunk és voltak edzések is. Majd hívtak minket egy fontos küldetésre ami nagy meglepődésünkre gyorsan ment és senki nem sérült meg súlyosan szerencsére.


Köszönöm, hogy türelmesen vártatok a következő részre. Remélem ez is jól sikerült és tetszik nektek. :>


Egymásé ( BakuDeku ) 2 BEFEJEZVEWhere stories live. Discover now