Deku:
Amikor végre sikerült Bakugo nagy mancsait lehámoznom magamról, bevittem nagy nehezen a szobájába én meg a kanapén aludtam. Sokáig tartott míg elaludtam mert még gondolkoztam a reggelen, hogy mennyire fog emlékezni vagy egyáltalán emlékezni fog valamire. Majd becsuktam a szemem és elaludtam.
REGGEL
Bakugo:
Olyan brutális fejfájással ébredtem, hogy azt hittem ott halok meg.
Szép lassan kómásan felültem az ágyra, majd megpróbáltam nem elájulni, feláltam.Ki akartam menni a nappaliba mert ott hagytam elvileg a vizemet, de valakit megláttam a kanapémon.
Mi a fasz! Deku? Ez meg mit keres itt? Na várjunk. Tegnap bebasztam mint mindig, de most Deku miatt mert el voltam keseredve. URISTEN!! EZT A BARMOT!-Dekuu! Deku ébredj! - szólongattam
-Hmm...miaz?
-Miért segítettél?
-Most ezt viccből kérdezed? Hogy ne segítettem volna hisz szeretlek te buta. - ez annyira jól esett, hogy meg akartam ölelni, de tudom, hogy haragszik rám még mindig, de meg akarom vele beszélni a dolgokat.
-Figyelj Deku tudom, hogy még haragszol rám meg minden, de kérlek ne haragudj annak a kis kirohanásomnak semmi értelme nem volt tudom..és—
-Bakugo! Semmi baj, csak mostantól beszéljük meg a dolgokat mindig rendben? Nem szeretnélek egy hülye vita miatt elveszíteni.
-Én se téged. Szeretlek. - mondtam még az eddiginél is boldogabban.
-Én is nagyon szeretlek téged - majd megcsókoltMinden a régi...
Szevasztok! Nem tűntem el és nyugi nem hagyom abba ennek a könyvnek az írását mert tudom, hogy sok hónap eltelt azóta, de itt vagyok és folytatom :)
És boldog új évet szeretnék utólag is kívánni azoknak akik ezt olvassák. Puszi💗
YOU ARE READING
Egymásé ( BakuDeku ) 2 BEFEJEZVE
RomanceSziasztok ez itt a BakuDeku "Francba!" című könyvnek a második része ezért kérem azokat akik azt még nem olvasták el azok először kezdjék azzal. Köszönöm :)